Habtoor

فر رشنال مدل  Icombi pro یک دستگاه جدید وکارآمد است، تمامی اطلاعات مانند رطوبت، سرعت هوا و دما را بطور خودکار تنظیم می کند و به خاطر می سپارد.

فر ترکیبی رشنال مدلIcombi pro

دارای استاندارد جدید
فر رشنال مدل  Icombi pro یک دستگاه جدید وکارآمد است، تمامی اطلاعات مانند رطوبت، سرعت هوا و دما را بطور خودکار تنظیم می کند و به خاطر می سپارد. باز ماندن طولانی مدت درب کابینه پخت و یا استیک ضخیم تر از حد معمول را هشدار می دهد.  فر رشنال  به طور خودکار تنظیمات را اجرا و نتیجه دلخواه را با راندمان بالا تحویل می دهد. در نهایت، این همان چیزی است که فر رشنال Icombi pro  برای آن طراحی شده است!!

از فر رشنال مدل  Icombi proچه انتظاراتی دارید؟


کنترل فضا و جا
فضای فر رشنال مدل  Icombi proچگونه است؟ فضایی کمتر از ۱ متر مربع برای گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و مواد غذایی پخته شده دارد. سطح بالاتر تولید، مربوط به تنظیمات هوشمندانه می باشد. با گردش قوی هوا و رطوبت، iDensityControl با حدود ۱۰٪ زمان پخت و پز کوتاه تر، ۵۰٪ محصول بیشتری را تولید می کند. در عین حال،  دارای کانسپت  حسی  جهت کمک به کاربر و احتمال خطای کمتر می باشد.


سیستم پخت و پز
شما هدفتان را بدون در نظر گرفتن تنظیمات فر رشنال دنبال کنید. به عنوان مثال گاهی به طورهمزمان به آماده کردن ۵ عدد استیک و گاهی اوقات ۱۰۰ عدد استیک با کیفیت مشابه نیازدارید. فر رشنال  مدام شرایط غذا را برای  نتایج دلخواه چک می کند و پیشرفت پخت و تنظیم هوشمندانه دما را نیز محاسبه می کند. چه اتفاقی می افتد وقتی مهمانان زودتربرسند و سبزیجات هنوز گریل نشده باشد؟ این فر هوشمند  پارامترهای پخت و پز را به گونه ای تنظیم می کند تا بتوانید همزمان از پخت هر دو نوع  غذای تک و ترکیبی بهره مند شوید و یا ممکن است هر زمان نظرتان تغییر کرد به قسمت فرایند پخت بروید و نتیجه را تغییر دهید.
فر ترکیبی رشنال به طور کامل دما و زمان را تنظیم و خیالتان را از این بابت راحت می کند.
این یک سیستم پخت هوشمند است که شما را به هدفتان می رساند. کارآمد ، ساده، مطمئن

مدیر تولید
کار کردن در آشپزخانه برای آماده کردن همه چیز به صورت همزمان و به موقع با استرس و عجله همراه است. مثل این می ماند که از قلم و کاغذ استفاده می کنید یا نرم افزار. زیرا اکنون دیگر فر رشنال مدل Icombi pro   و iProductionManager  به کمک هم این کار را انجام می دهند. اگر ظرف غذا را در قسمت نمایشگر انتخاب کنید به شما نشان  خواهد داد که چه غذای دیگری نیز به طور همزمان می توانید بپزید. شما باید تعیین کنید که پخت با زمان انجام شود یا مصرف انرژی. فر رشنال سیستم هر بخش را بصورت جداگانه رصد می کند، به طوری که زمان پخت و پز به صورت هوشمند با توجه به کمیت و نتیجه مطلوب تنظیم می گردد. ممکن است تصمیم بگیرید که همزمان پخت غذا را شروع و یا به اتمام برسانید. در هردو حالت فر رشنال به شما اعلام می کند که چه موقع لازم است سراغ کابینه پخت بروید.


سیستم مراقبت
 فرایند گریل کردن غذا با رسوبات چسبناک زیادی همراه است که در این صورت فر رشنال باید بلافاصله تمییز شود تا مجددا” مورد استفاده قرار گیرد. تمییز کردن موقت  با سرعت بالا حدودا” دوازده دقیقه ای طول می کشد به طوریکه بلافاصله می توانید برای پخت بروکلی بدون تغییر طعم و بو اقدام کنید. اگر در پایان روز بعد از نظافت اثر لک  بر روی دستگاه بجا مانده باشد این فر هوشمند بلافاصله به شما نشان می دهد که تا چه اندازه تمییز شده است. روش تمییز کردن اکو و یا استاندارد به انتخاب شما انجام می شود. فر ترکیبی رشنال  قادر است اولویتهای شما را  بخاطر بسپارد و برنامه نظافت را در زمان بعدی تنظیم  کند.


مترجم مریم قنبری

our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور