مجموعه عمارت وکیل - یزد

عمارت وکیل در شهر یزد در منطقه صفاییه با شش رستوران افتتاح گردید. مشاوره، ارائه نقشه های تاسیسات و تجهیز کامل کلیه رستوران ها توسط شرکت Habtoor-kitchentech انجام شده است.

عمارت وکیل در شهر یزد در منطقه صفاییه با شش رستوران افتتاح گردیده است. سبک این رستوران به گونه ای طراحی و تجهیز گردیده است که در طبقات مختلف با منو های متفاوت و سبک های پخت و سرو متفاوت مخاطب را مواجه می کند.
عمارت وکیل خود جاذبه ای بلفعل برای شهر یزد می باشد.
طبقه منفی یک مختص غذاهای بیرون بر طراحی و اجرا گردیده است.
طبقه همکف با سلف سرویس از مخاطبین میزبانی می کند. خط سلف سرویس دارای تنوعی گسترده از خوراک های ایرانی و فرنگی می باشد. تجهیزات رستورانی استفاده شده در این سبک مشتمل بر کانترهای سرد و گرم جهت نگهداری و نمایش غذا می باشد.
طبقه اول رستوران وی ای پی ایرانی قرار دارد. غذای ایرانی از پر مخاطب ترین و سود آورترین منو های غذایی می باشد. آشپزخانه های ایرانی نیازمند فضایی به مراتب بزرگتر می باشند . استفاده از تجهیزاتی چون منقل های کبابی , یخچال های ایستاده و میز کاری , فرهای پخت متنوع در طراحی درست و اصولی از دیگر ارکان موفقیت مجموعه می باشد.
طبقه دوم رستوران ترکی قرار دارد.
رستوران های ترکی با استفاده از دستگاه های شاورما باعث می گردند تا جذابیت بصری بیشتری برای مخاطب ایجاد گردد.
طبقه سوم رستوران ایتالیایی و غذاهای ملل قرار دارند . و در نهایت در بام, استیک هاس مجموعه قرار دارد.
در طبقات مختلف از به روز ترین تجهیزات پخت و سرو استفاده گردیده است و وجود بهترین برندهای برودتی , پخت و با کیفیت ترین تجهیزات ساخته شده همه تلاشی بوده است توسط مدیریت مجموعه تا در تمام زمان ها غذایی با کیفیت را برای مخاطب خود به ارمغان آورد.
مجموعه وکیل تنها یک رستوران نیست بلکه جاذبه ای است که باعث می گردد تا مشتری ها با مدل های مختلف پخت و سرو و همچنین منو های متنوع , در یک محل آشنا گردند.

عمارت وکیل متشکل از ۶ رستوران و فضای مجزا می باشد:

  • طبقه ۱- مختص غذاهای بیرون بر
  • طبقه همکف، خود میزبان (سلف) با تنوعی گسترده از خوراک های ایرانی و فرنگی
  • طبقه اول رستوران vip ایرانی
  • طبقه دوم رستوران ترکی
  • طبقه سوم رستوران ایتالیایی و غذاهای ملل مختلف
  • ودر نهایت بام که استیک هوس میباشد.
اطلاعــــــــــات پــــــــــــروژه
  • موقعیت مکانی
    یزد
آخرین‌های مجله
فیوژن فود
فیوژن فود

شاید تا به حال اصطلاح " آشپزی تلفیقی" یا "فود فیوژن" را در صنعت رستوران داری یا از زبان متخصصان آشپزی شنیده باشید.
اما در واقعیت غذای فیوژن چه هست؟
بیایید به ریشه‌ی آشپزی تلفیقی، وضعیت جنبش کنونی آن و آنچه برای این ترند در سال‌های آینده پیش بینی می‌کنیم، نگاهی بیاندازیم.

در اصل، این اصطلاح به این معناست که مواد غذایی اولیه را از فرهنگ‌ها و نقاط مختلف جهان جمع آوری کرده و با استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. این تکنیک برای ساختن طعم‌های جدید و ارائه غذاهای خاص به مشتریان است که جای دیگری نمیتوانند مشابه آن را پیدا کنند. غذای تلفیقی تاریخچه‌ی پیچیده ای دارد که منشا آن را به راحتی نمی‌توان مشخص کرد.

قرص رشنال
قرص رشنال

قرص رشنال


کاربرد قرص رشنال در فر کامبی،
زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری ، برگر هات داگ ، تخم مرغ ، استیک، کنتاکی ، سوپ ، کباب ، نان ، برنج ، میگو ، ماهی ، کیک ، سبزیجات ،سیب زمینی تنوری ، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می کنید،باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.
شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فرکامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال ، قرص های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است.

محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا
محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا

محفظه های غذا به عنوان یک گزینه تحویل غذا به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در این مقاله به چگونگی عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی میتوان گفت، مشتری‍ان غذا را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش می دهند و می‌توانند آن را از یک محفظه نگهدارنده تحویل بگیرند.

استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران
استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران

به دست آوردن مشتریان جدید بسیار خوب است، اما چیزی که رستوران را سرپا نگه می دارد افرادی هستند که به طور مکرر به رستوران شما می آیند. این مشتریان دائمی، علاوه بر اینکه چهره های آشنا هستند، مشتریان برتر و وفادار شما نیز به حساب می آیند. بیشتر اوقات، آنها پول بیشتری نسبت به سایر مهمانان رستوران خرج می کنند و از تجربیاتشان در رابطه با رستوران مورد علاقه خود به دیگران می گویند. بر اساس یک مطالعه که توسط Bain & Company انجام شد، با حفظ مشتری تنها به میزان 5٪، سود حاصل بین 25٪ تا 95٪ افزایش می یابد.

بنابراین، اگر استراتژی کسب و کار شما صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز است ممکن است فرصت ارزشمندی را از دست دهید. ما در اینجا چهار استراتژی ثابت برای حفظ مشتری ارائه می کنیم که باعث می شود مردم در مورد رستوران شما صحبت کنند و به رستوران شما بازگردند. پس با ما همراه شوید!

مشاهده همه