صنایع استیل

در بخش آماده سازی و آشپزخانه واحدهای غذایی، بیش از ۶۰ درصد فضا توسط محصولات استیل اشغال شده که این بدان معنی است که حجم زیادی از تجهیزات شامل محصولات صنایع استیل ساختنی اعم از هود، میز، شلف، سینک و سایر صنایع از این قبیل است.

نظر به اینکه این محصولات دائما در معرض تنش و فشار از جمله حرارت، لرزش و ضربه هستند، ضروریست در ساخت آن استانداردهای فنی و نظارت کافی رعایت شود، از جمله نکاتی چون گرید استیل و ضخامت های مختلف آن و ترکیب اصولی آن در محصول و بسته به کاربری تاثیر به سزایی در کیفیت و بهای تمام شده خواهد داشت.

در نتیجه اگر این موارد با حساسیت و علم لازم انجام نشود علاوه بر هزینه های بالایی که به کارفرما تحمیل میکند، از کاربری محصولات کاسته و ضررهای مالی در پی خواهد داشت.

 
صنایع استیل

در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی وسایل و تجهیزات بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد؛ از جمله می توان به تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی مانند کابینت - میز کار- شلف- هود- سینک. تجهیزات سرو غذا همچون ترولی گاری حمل بار غذا و تجهیزات سلف سرویس و سایر مواردی چون لوازم طبخ غذا شامل انواع اجاق ها- دیگها- فرها و سرخ کن ها اشاره کرد.

کلیه تجهیزات عنوان شده و سایر مواردی مچون تجهیزات فست فود و تجهیزات کافی شاپ اعم از دستگاههای نگهداری مواد (فریزر- یخچال ها و... ) به طور فنی و کارشناسانه توسط تیم های فنی و مهندسی ما ساخته و جهت اراده عرضه میگردد.      

تولیدات

 

در محصولات برودتی جهت عایق سازی از فرآیند مختلفی استفاده میشود. پلاستوفوم و فوم های تزریقی در حقیقت هریک از این روش ها نقاط قوت و ضعف خود را دارا میباشند. طراحی محصولات این امکان را فراهم میکند تا به فراخور نیازی که قرار بر پاسخگویی میباشد ترکیبی از این روش ها استفاده شود تا به بالاترین بهره وری در پروژه ها نائل آییم.

مکانیزم یخچال و صنایع برودتی متاثر از پارامترهایی است که در عین پیوستگی عملکرد دارای شخصیتی مجزا میباشند و طراحی این امکان را فراهم میکند تا موتور، کندانسور، اواپراتور و روش های عایق سازی در بهینه ترین و بالاترین حال عملکردی خود در خدمت پروژه قرار گیرند.

برودتی

تجهیزات پخت و پز حرفه ای شاهرگ حیاتی هر آشپزخانه صنعتی می باشد. شما چه صاحب یک کافه کوچک باشید، چه یک رستوران بسیار معروف در دل یک مرکز تجاری نیازمند مجموعه ای از تجهیزات پخت و پز صنعتی می باشید؛ که بتواند ضمن تامین کیفیت پخت استاندارد موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما گردد. تجهیزات پخت ما، طیف گسترده ای از کباب پزهای حرفه ای برای رویداد های شلوغ در فضای باز، پلوپزهای برنج برای سرویس های بیرون بردرحجم بالا، تا دستگاه های پخت ابتدایی برای گسترش منوی صبحانه شما را در بر میگیرد.

پخت
شماره تماس برای دریافــــت مشاوره
آخرین‌های مجله
فیوژن فود
فیوژن فود

شاید تا به حال اصطلاح " آشپزی تلفیقی" یا "فود فیوژن" را در صنعت رستوران داری یا از زبان متخصصان آشپزی شنیده باشید.
اما در واقعیت غذای فیوژن چه هست؟
بیایید به ریشه‌ی آشپزی تلفیقی، وضعیت جنبش کنونی آن و آنچه برای این ترند در سال‌های آینده پیش بینی می‌کنیم، نگاهی بیاندازیم.

در اصل، این اصطلاح به این معناست که مواد غذایی اولیه را از فرهنگ‌ها و نقاط مختلف جهان جمع آوری کرده و با استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. این تکنیک برای ساختن طعم‌های جدید و ارائه غذاهای خاص به مشتریان است که جای دیگری نمیتوانند مشابه آن را پیدا کنند. غذای تلفیقی تاریخچه‌ی پیچیده ای دارد که منشا آن را به راحتی نمی‌توان مشخص کرد.

قرص رشنال
قرص رشنال

قرص رشنال


کاربرد قرص رشنال در فر کامبی،
زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری ، برگر هات داگ ، تخم مرغ ، استیک، کنتاکی ، سوپ ، کباب ، نان ، برنج ، میگو ، ماهی ، کیک ، سبزیجات ،سیب زمینی تنوری ، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می کنید،باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.
شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فرکامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال ، قرص های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است.

محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا
محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا

محفظه های غذا به عنوان یک گزینه تحویل غذا به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در این مقاله به چگونگی عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی میتوان گفت، مشتری‍ان غذا را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش می دهند و می‌توانند آن را از یک محفظه نگهدارنده تحویل بگیرند.

استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران
استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران

به دست آوردن مشتریان جدید بسیار خوب است، اما چیزی که رستوران را سرپا نگه می دارد افرادی هستند که به طور مکرر به رستوران شما می آیند. این مشتریان دائمی، علاوه بر اینکه چهره های آشنا هستند، مشتریان برتر و وفادار شما نیز به حساب می آیند. بیشتر اوقات، آنها پول بیشتری نسبت به سایر مهمانان رستوران خرج می کنند و از تجربیاتشان در رابطه با رستوران مورد علاقه خود به دیگران می گویند. بر اساس یک مطالعه که توسط Bain & Company انجام شد، با حفظ مشتری تنها به میزان 5٪، سود حاصل بین 25٪ تا 95٪ افزایش می یابد.

بنابراین، اگر استراتژی کسب و کار شما صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز است ممکن است فرصت ارزشمندی را از دست دهید. ما در اینجا چهار استراتژی ثابت برای حفظ مشتری ارائه می کنیم که باعث می شود مردم در مورد رستوران شما صحبت کنند و به رستوران شما بازگردند. پس با ما همراه شوید!

مشاهده همه