مشاوره

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعضی از کسب و کارها با موفقیت رو به رو شده و برخی با شکست مواجه میشوند؟

قطعا عوامل مهم و تاثیرگذاری هستند که در ابتدا شاید غیر قابل کنترل به نظر برسند، اما در واقع اینگونه نیست و این موارد با بهره گیری از یک مشاور موفق قابل شناسایی خواهند بود؛ خدمات مشاوره تیم تخصصی ما در زمینه مطالعات امکان سنجی، تحلیل موقعیت، توسعه کانسپت، برنامه ریزی استراتژیک و تحلیل نوع مشتریان خواهد بود.

تحلیل نوع مخاطبان
quote

شاهرگ حیاتی هر رستورانی در دستان مشتریان آن می باشد، بنابراین برای ماندن در یک فضای رقابتی خدمات و محصولات نیاز به تجزیه و تحلیل نوع و رفتار مشتریان دارید، تا بتوانید طبق ذائقه حال و آینده انها محصولات و خدمات خود را ارائه دهید؛ زیرا در صورت عدم شناخت درست نیاز مشتری، توان ارائه درست محصول را نخواهید داشت. بنابراین شناخت نیاز حال و آتی مشتریان، شما را به سمت تصمیم گیری درست هدایت خواهد کرد.

برنامه ریزی استراتژیک
quote

در فرآیند مدیریت یک پروژه از زمان مطالعات اولیه تا تمهیدات تبلیغاتی، جهت نیل به یک مجموعه موفق، نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژیک خواهید بود. انتخاب بازار هدف صحیح با استفاده از ابزار و زمان مناسب برای ورود به این صنعت، تضمینی بر موفقیت یک مجموعه خواهد بود. برنامه ریزی استراتژیک در حقیقت نقشه راهی است که در جهت ارائه پاسخ به نیازهای شناسایی شده مشتریان ارائه میگردد.

توسعه کانسپت
quote

کانسپت بمنظور اصلاحی است از ایده اولیه که روح کلی رستوران را در خود نهفته دارد. توسعه کانسپت فرآیندی است، که سعی دارد این ارتباطات را به صورت شفاف تعریف کند. مفهوم توسعه کانسپت در رستوران به معنی یک برنامه ریزی کلی در مورد چگونگی پاسخگویی به نیازها و انتظارات بازار و ویژگی های رقابتی خود است که به موارد بسیار همچون دکوراسیون رستوران، منو، قیمت گذاری و موقعیت مکانی آن تمرکز دارد؛ در واقع توسعه یک نقطه فروش منحصر به فرد است، که آن را از رقبای خود جدا می کند. اینجاست که اهمیت یک مشاور جهت شروع فرآیند توسعه مفهوم رستوران لازم می باشد.

تحلیل موقعیت
quote

بی شک تحلیل موقعیت یک عنصر اساسی برای بازایابی محصول یا خدمات یک کسب و کار است، که به شناسایی فاکتورهای محیط خارجی و داخلی مانند مشتریان بالقوه و محیط کسب و کار می پردازد و باید مرتبا بروز رسانی شود تا بتوان بوسیله آن، به نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدیدهای پیش رو پی برد.

امکان سنجی
quote

مطالعات امکان سنجی یک مجموعه با توجه به مختصات جغرافیایی، فرهنگی و موقعیت مکانی خود که قادر به اجرای کانسپت انتخابی باشد یا خیر، بر عهده کارشناسان ما در مجموعه حبتور خواهد بود. این تحلیل حاصل سال ها تجربه موفق و متمادی در معتبرترین شرکت های مشاوره ای دنیا می باشد. در صنعت غذا و رستوران این امکان سنجی شامل موارد زیادی چون بررسی ظرفیت بازار، سرمایه و تکنولوژی مورد نیاز و تخمین فروش و .... می باشد، که در نهایت به مشخص شدن ارزش سرمایه گذاری از لحاظ زمانی و هزینه ای منجر می شود.

شاهرگ حیاتی هر رستورانی در دستان مشتریان آن می باشد، بنابراین برای ماندن در یک فضای رقابتی خدمات و محصولات نیاز به تجزیه و تحلیل نوع و رفتار مشتریان دارید، تا بتوانید طبق ذائقه حال و آینده انها محصولات و خدمات خود را ارائه دهید؛ زیرا در صورت عدم شناخت درست نیاز مشتری، توان ارائه درست محصول را نخواهید داشت. بنابراین شناخت نیاز حال و آتی مشتریان، شما را به سمت تصمیم گیری درست هدایت خواهد کرد.

در فرآیند مدیریت یک پروژه از زمان مطالعات اولیه تا تمهیدات تبلیغاتی، جهت نیل به یک مجموعه موفق، نیازمند برنامه ریزی دقیق و استراتژیک خواهید بود. انتخاب بازار هدف صحیح با استفاده از ابزار و زمان مناسب برای ورود به این صنعت، تضمینی بر موفقیت یک مجموعه خواهد بود. برنامه ریزی استراتژیک در حقیقت نقشه راهی است که در جهت ارائه پاسخ به نیازهای شناسایی شده مشتریان ارائه میگردد.

کانسپت بمنظور اصلاحی است از ایده اولیه که روح کلی رستوران را در خود نهفته دارد. توسعه کانسپت فرآیندی است، که سعی دارد این ارتباطات را به صورت شفاف تعریف کند. مفهوم توسعه کانسپت در رستوران به معنی یک برنامه ریزی کلی در مورد چگونگی پاسخگویی به نیازها و انتظارات بازار و ویژگی های رقابتی خود است که به موارد بسیار همچون دکوراسیون رستوران، منو، قیمت گذاری و موقعیت مکانی آن تمرکز دارد؛ در واقع توسعه یک نقطه فروش منحصر به فرد است، که آن را از رقبای خود جدا می کند. اینجاست که اهمیت یک مشاور جهت شروع فرآیند توسعه مفهوم رستوران لازم می باشد.

بی شک تحلیل موقعیت یک عنصر اساسی برای بازایابی محصول یا خدمات یک کسب و کار است، که به شناسایی فاکتورهای محیط خارجی و داخلی مانند مشتریان بالقوه و محیط کسب و کار می پردازد و باید مرتبا بروز رسانی شود تا بتوان بوسیله آن، به نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدیدهای پیش رو پی برد.

مطالعات امکان سنجی یک مجموعه با توجه به مختصات جغرافیایی، فرهنگی و موقعیت مکانی خود که قادر به اجرای کانسپت انتخابی باشد یا خیر، بر عهده کارشناسان ما در مجموعه حبتور خواهد بود. این تحلیل حاصل سال ها تجربه موفق و متمادی در معتبرترین شرکت های مشاوره ای دنیا می باشد. در صنعت غذا و رستوران این امکان سنجی شامل موارد زیادی چون بررسی ظرفیت بازار، سرمایه و تکنولوژی مورد نیاز و تخمین فروش و .... می باشد، که در نهایت به مشخص شدن ارزش سرمایه گذاری از لحاظ زمانی و هزینه ای منجر می شود.

فرم مشاوره
تیم طراحی
مهندسین فروش
پویا بهنود
محمد سهیلی مهر
حمید محمدی
شماره تماس برای دریافــــت مشاوره
۰۲۱-۲۲۶۹۴۹۹۹
آخرین‌های مجله
فیوژن فود
فیوژن فود

شاید تا به حال اصطلاح " آشپزی تلفیقی" یا "فود فیوژن" را در صنعت رستوران داری یا از زبان متخصصان آشپزی شنیده باشید.
اما در واقعیت غذای فیوژن چه هست؟
بیایید به ریشه‌ی آشپزی تلفیقی، وضعیت جنبش کنونی آن و آنچه برای این ترند در سال‌های آینده پیش بینی می‌کنیم، نگاهی بیاندازیم.

در اصل، این اصطلاح به این معناست که مواد غذایی اولیه را از فرهنگ‌ها و نقاط مختلف جهان جمع آوری کرده و با استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. این تکنیک برای ساختن طعم‌های جدید و ارائه غذاهای خاص به مشتریان است که جای دیگری نمیتوانند مشابه آن را پیدا کنند. غذای تلفیقی تاریخچه‌ی پیچیده ای دارد که منشا آن را به راحتی نمی‌توان مشخص کرد.

قرص رشنال
قرص رشنال

قرص رشنال


کاربرد قرص رشنال در فر کامبی،
زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری ، برگر هات داگ ، تخم مرغ ، استیک، کنتاکی ، سوپ ، کباب ، نان ، برنج ، میگو ، ماهی ، کیک ، سبزیجات ،سیب زمینی تنوری ، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می کنید،باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.
شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فرکامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال ، قرص های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است.

محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا
محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا

محفظه های غذا به عنوان یک گزینه تحویل غذا به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در این مقاله به چگونگی عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی میتوان گفت، مشتری‍ان غذا را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش می دهند و می‌توانند آن را از یک محفظه نگهدارنده تحویل بگیرند.

استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران
استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران

به دست آوردن مشتریان جدید بسیار خوب است، اما چیزی که رستوران را سرپا نگه می دارد افرادی هستند که به طور مکرر به رستوران شما می آیند. این مشتریان دائمی، علاوه بر اینکه چهره های آشنا هستند، مشتریان برتر و وفادار شما نیز به حساب می آیند. بیشتر اوقات، آنها پول بیشتری نسبت به سایر مهمانان رستوران خرج می کنند و از تجربیاتشان در رابطه با رستوران مورد علاقه خود به دیگران می گویند. بر اساس یک مطالعه که توسط Bain & Company انجام شد، با حفظ مشتری تنها به میزان 5٪، سود حاصل بین 25٪ تا 95٪ افزایش می یابد.

بنابراین، اگر استراتژی کسب و کار شما صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز است ممکن است فرصت ارزشمندی را از دست دهید. ما در اینجا چهار استراتژی ثابت برای حفظ مشتری ارائه می کنیم که باعث می شود مردم در مورد رستوران شما صحبت کنند و به رستوران شما بازگردند. پس با ما همراه شوید!

مشاهده همه