Habtoor

اگر بخواهید در تهران اوقات خوشی را بگذارنید حتما تمایل دارید اول از همه همه چیز را امتحان کنید بعد انتخاب های خود را اولویت بندی کنید.

فودکورت تهران

اگر بخواهید در تهران اوقات خوشی را بگذارنید حتما تمایل دارید اول از همه همه چیز را امتحان کنید بعد انتخاب های خود را اولویت بندی کنید. هر چه امکانات فضا متنوع تر باشد برگزار کردن دورهمی‌های مختلف در آن محبوب تر خواهد شد. طراحی فودکورت خاص در فضایی با متراژ بالا برای شما این امکان را فراهم می‌کند.

ممکن است به نظر شما هم آمده باشد که فود کورت هر روز حضور پر رنگ تری در فضا می‌گیرد و در طول زمان جایگزین فست فودهای زنجیره ای می‌شود. همه اینها صرفا یک اتفاق نیست.

صاحبان مجتمع‌های تجاری در طراحی فودکورت در ده اخیر پیگیر بالا بردن متراژ فضای غذاخوری هستند و به همین دلیل اجرا کردن سازه فودکورت با محبوبیت همراه شده است. این موج که به سمت ایجاد تغییرات جالب پیش می رود در جایگاه خود جالب است و هدف از آن آوردن جریان ترافیک به مجموعه و عرضه کردن آنچه که بازدید کننده به آن نیاز دارد خواهد بود.

شما در فضای فودکورت قادرید تا گزینه های سلامتی بهتری را در اختیار داشته باشید و همه چیز با رنج نرخی قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌گیرد و در واقع آزادی انتخاب به شدت بالا خواهد رفت. ممکن نیست که به مراکز تجاری بروید و با وجود فودکورت کم تر از ۳۵ دقیقه در این محیط بمانید. در طراحی فودکورت های مدرن تهران تجربه عالی صرف غذا به خوبی گنجانده شده است، و بین کیفیت غذا و زمان سپری شده در فضا ارتباط مستقیم وجود دارد.

طراحی فودکورت در ایران - شرکت حبتور

اگر بخواهید در تهران اوقات خوشی را بگذارنید حتما تمایل دارید اول از به همه رستوران های جذاب سری بزنید و بعد انتخاب های خود را اولویت بندی کنید. فودکورت های پایتخت این ظرفیت را برایتان فراهم می‌کنند تا بهترین رستوران ها و کافه ها را در یک نقطه جغرافیایی تجربه نمایید. در طراحی نیز به نکات مهمی توجه شده است. واضح است که هر چه امکانات فضا متنوع تر باشد برگزار کردن دورهمی‌های مختلف در آن محبوب تر خواهد شد. طراحی فودکورت خاص در فضایی با متراژ بالا برای شما دقیقا همین امکانات را فراهم می‌کند.

اگر دوستدار غذا و وقت گذرانی در  محیطی راحت باشید، غیر ممکن خواهد بود که از فودکورت‌های خاص تهران بتوانید به سادگی عبور کنید. اما انتخاب ها در پایتخت بی‌شمار است و انتخاب یکی و گذارندن زمان در آن ممکن است شما را گیج کنند. در این بخش بلاگ مجله حبتور شما را با ۳ فودکورت خاص آشنا خواهیم کرد که طراحی ويژه آنها همه چیز را در فضا محیا می‌کرده است. در طراحی این فود کورت‌ها استایل و در اجرا اسناس ویژه گنجانده شده است. هر سه این فودکورت ها قطعا جایی هستند که شما تمایل دارید حتما یک بار از آنها دیدن کنید.  

آدرس فود هال تهران

فودهال در خیابان فرشته,  خیابان نیلوفر تهران واقع شده است و ظرفیت ۴۰۰۰ نفر را دارد. طراحی فودکورت آدرس فودهال تهران هم در بخش فضای بازدید کنندگان و هم در طراحی قسمت آشپزخانه های رستوران ها هر دو تم صنعتی دارند. اما این دو، دو سوی متفاوت در فودهال هستند. محیط فودهال همانند معما می‌ماند و قبل یا بعد از سفارش گشتن در فضا و تماشای  محیط به یک سرگرمی ویژه در این بخش تبدیل خواهد شد. سراسر محیط اجتماعی طراحی شده است و در محیطی باز احساس راحتی به بازدیدکنندگان منتقل می‌شود. پنجره های سر تا سری در قسمت تراس نمای عالی دارد و نشستن را لذت بخش کرده است.

در سالن فودکورت آدرس فودهال در طبقه اول آشپزخانه های هر ۵ رستوران قرار داده شده‌اند. برای مثال در آشپزخانه صنعتی رستوران مکزیکو سیتی دقیقا همانند محیط فروشگاهی با محصولات تازه را تدایی می‌کنند و سفارش تان را تا جایی که بخواهید می‌توانید با میل خاص خودتان متفاوت از منو تغییر دهید.

آدرس فودهال فرشته دو طبقه است و المان‌ها در تمام بخش‌ها طوری چیدمان شده است که جریان هم برای بازدیدکنندگان و هم برای کارکنان با نقطه اتصال‌های دقیق ممکن باشد.

طراحی فود  هال تهران - حبتور
طراحی فودکورت فود هال - شرکت حبتور

در فودهال می‌توانید یکی از بهترین گزینه های غذاهای سلامتی را در میل کنید. در منو ۵ رستوران فعال محیط این فودکورت گزینه های مثل سالد فتوش عربی و یا سالاد سون لیر ترکی موجود است. تنوع همه اینها بسیار بالا است. غذاهای ملل آن هم با طعم کم تر امتحان شده در این مجموعه عرضه می‌شود. به همین منظور شاید تمایل داشته باشید تا بوریتو را در رستوران Mexico city و یا برگزهای آمریکایی در دو سایز را در burger worker  امتحان کنید.

فود کورت رویال تراس

این فودکورت در سعادت آباد و نبش بلوار دریا واقع شده است. در این محیط دید ۳۶۰ درجه دورنمای ویژه ای را در اختیارتان می‌گذارد. کیفیت غذا در فودکورت رویال تراس با انتخاب های متعدد بالا است. در طراحی این فودکورت گزینه ویژه گنجانده شده است که فرصت طعم غذاهای آسیایی است.

  • رستوران بامبو اکسپرس فضا: تجهیزات این رستوران همانند آیتم های منو با هر رستوران دیگری فرق دارد. برای باز آفرینی طعمی‌های شیرین، و شور و ترش مزه و پر ادویه آسایی در آشپزخانه این رستوران تجهیزات لازم مثل دستگاه سرخ کن و کانتر غذایی با سه محفظه که قابل حرکت است جاسازی شده است

در کانتر آماده سازی غذاهای آسیایی با توجه به ویژگی های این محصول اکثر ناحیه ها در آشپزخانه برای جاگذاری مناسب هستند. یه همین دلیل این محصول کیفیت را در رستوران بامبو در بالاترین حد ممکن نگاه داشته و سرو را سریع کرده است.

  • رستوران ایتالیایی بونو : در تجهیز رستوران ایتالیایی بونو دستگاه گریل ویژه و خنک کن در جهت یکدیگر قرار داده شده اند. همچنین فر ذغالی و ماشین لازانیا در این مجموعه یکی از با کیفیت ترین وعده‌های پر مزه ایتالیایی برایتان سرو می‌کند.
طراحی فودکورت رویال تراس - حبتور

فودکورت پالادیم

یکی از متنوع ترین رنج‌های غذاهای لذیذ را می‌توانید در فودکورت پالادیم تجربه کنید. از وعده‌های پر مغز گرانولا بار گرفته تا غذاهای چرب و چیلی رستوران‌های سنتی ویژه این فودکورت همگی فرصت میل وعده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تهویه مناسب و فضای ذخیره سازی یکی از محبوب ترین فضای های غذاخوری در پایتخت است. اما طراحی آن با چالش های مختلفی روبرو شده است. یکی از پیچیده ترین طراحی‌های در این فودکورت صورت پذیرفته و حساسیت برای موفقیت کارکرد تمام رستوران ها بالا بوده است.

از طرفی جزییات تاسیسات فنی به صورت جامع در بازه زمانی طراحی پلان در اختیار تیم طراحی نبوده است. به همین دلیل نکات ایمنی در الزامات جاسازی تهویه و الزامات برق و گاز یکی از پر چالش ترین فازهای کاری بوده است. رستوران های خاص در فود کورت پالادیم به خصوص در ایام شلوغ بالاترین ظرفیت پاسخگویی را دارند. به همین دلیل از سپری کردن ساعتی در این مجموعه اصلا پشمیان نخواهید شد.

  • رستوران لا سالسا: کانتر ویژه سرو تاکو و دستگاه گریل تورتیلا دو ابزار قدرتمند در آشپزخانه رستوران لاسالسا در مجموعه فودکورت پالادیم هستند. امکان آمده سازی غذاهای ادویه‌ای اسپانیایی در حد علای طعم و مزه در این مجموعه در مطلوب ترین حالت در اختیار شما می‌گذارد.

این سه فودکورت تماشایی تهران از محل‌هایی هستند که بودن و تجربه آن را نباید از دست دهید. با بازگشایی این سه فضا به دور هم بودن معنای تازه‌ای بدهید.

طراحی فودکورت پالاریم ـ حبتور
our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور