Habtoor

فر پخت ترکیبی رشنال (فر کامبی) توانایی پخت انواع سبزیجات، انواع گوشت ها و … را به روش کامبی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما می دهد.

فر پخت ترکیبی رشنال

فر پخت ترکیبی رشنال (فر کامبی) توانایی پخت انواع سبزیجات، انواع گوشت ها و … را به روش کامبی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما می دهد. فر رشنال قابلیت پخت به روش ۱- فقط حرارت، ۲- پخت به روش حرارت و بخار و ۳- روش فقط بخار را دارد.

فر رشنال فضای بسیار کمی اشغال میکند که این خود یکی از مزیت های اصلی این محصول میباشد. در ادامه به نحوه عملکرد و برنامه های فر پخت ترکیبی رشنال می پردازیم.
 
فر پخت ترکیبی رشنال RATIONAL 5 SENSES
فر پخت ترکیبی رشنال Rational در مدل های رشنال xs، رشنال ۶ سینی، رشنال ۱۰ سینی و رشنال ۲۰ سینی با قابلیت برنامه ریزی و منوی فارسی قابل استفاده در رستوران، فست فود و سایر آشپزخانه های صنعتی می باشد.


1.I Cooking Control


فر پخت ترکیبی رشنال (Rational) اندازه، ظرفیت بارگیری و شرایط محصول را تشخیص داده و به صورت خودکار نحوه ی پخت مناسب را تخمین میزند.
به محض اینکه تنظیمات دچار تغییر شود سیستم پخت از تغییرات ایجاد شده توسط صفحه ی نمایشگر رشنال به شما اطلاع می دهد. این صفحه حتی علت تغییرات را به شما اعلام می کند. بنابراین شما میتوانید بر روی کار خود کنترل کامل داشته باشید.
 


2.I Level Control


در فر پخت ترکیبی رشنال (Rational) تنها با یک متر مکعب میتوانید حجم بالایی از غذاهای متنوع را به صورت همزمان فقط با داشتن همین دستگاه بپزید. صفحه ی نمایشگر دستگاه فر پخت ترکیبی رشنال Rational به صورت اتوماتیک به شما این اجازه را می دهد تا ببینید امکان پخت کدام غذاها را با یکدیگر دارید. هر طبقه از فر کامبی رشنال به صورت مجزا کنترل می شود. این سیستم همچنین زمان پخت بر اساس حجم بار را تصحیح می نماید و در رابطه با آن به شما اطلاع رسانی می نماید. این قابلیت دستگاه میتواند موجب صرفه جویی در زمان، پول، فضا و انرژی گردد.
 


3.High Density Control


در سیستم Hi Density Control فر رشنال قدرت پخت ۴ برابر می باشد. فناوری انحصاری با کارایی عالی بمنظور ایجاد یکنواختی منحصر به فرد، کیفیت غذا و عملکرد پخت ۱۰۰% اشباع در بخار، محرک هوا ترکیب شده تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و بیشترین رطوبت زدایی محفظه پخت تا ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از ویژگی های این دستگاه میباشد. این برنامه حین پخت مسئول و عامل توزیع گرما، هوا و رطوبت در کابینه است و نیروی لازمه جهت دریافت بهترین نتیجه در هر زمان و هر طبقه از فر کامبی رشنال را تامین می نماید.


 
4. Efficient Care Control


در فر پخت ترکیبی رشنال این سیستم آلودگی را تشخیص داده و به صورت خودکار از بین می برد.
دارای برنامه کنترل و نگهداری کارآمد است و خود را نظافت می کند. (در صورت نیاز در طول شب نیز این کار را انجام می دهد)
اما این همه ی موضوع نیست: بسته به میزان رسوب هر قسمت نیاز به نظافت را تشخیص داده و میزان مناسب نظافت و رسوب بر را پیشنهاد مینماید. در همین زمان در فر رشنال آب و انرژی تنها به اندازه ی لازم جهت نگهداری و نظافت بهداشتی کابینه ی پخت استفاده می شود.
 
 
تمامی مطالب متعلق به سایت حبتور می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور