Habtoor

فر رشنال با پخت ترکیبی قابلیت رست کردن، گریل کردن، بخار پز کردن و پخت انواع کیک و شیرینی را دارد. این فر ظرفیت پخت ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ انواع سفارش را دارد.

فر رشنال

فر رشنال با پخت ترکیبی قابلیت رست کردن، گریل کردن، بخار پز کردن و پخت انواع کیک و شیرینی را دارد. این فر ظرفیت پخت ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ انواع سفارش را دارد.

به لطف قابلیت پخت تمام هوشمند فر رشنال و ظرفیت تطابق با محیط و آب و هوای خاص، تنظیم همه چیز به صورت اتوماتیک و بر اساس سیستم اختصاصی رشنال صورت می‌گیرد.

 سرعت و ارسال غذا در کم ترین زمان در این عصر حرف اول را می زند. به خصوص که کانسپت هایی مثل آشپزخانه های ابری و کترینگ ارواح در دنیای مدرن امروزی فروش بالایی دارند.

خیلی ها بر روی آشپزی درجه یک تکیه می‌کنند در صورتی که این همه چیز نیست. تجهیزات رستوران باید کیفیت بالایی داشته باشند و همین بعد از مهارت آشپزی، تعیین کننده ترین فاکتور در موفقیت رستوران خواهد بود.

تجهیزات درجه یک باید با سه روند زیر هماهنگی تام داشته باشند:

  • اول از همه کانسپت رستوران
  • کانسپت روند اجرایی
  • کانسپت تولید و آماده سازی در رستوران

همه چیز از جمله تجهیزات رستوران باید از این سه اصل پشتیبانی نماید. در عین حال انعطاف پذیری و سرعت و کیفیت همه باید چاشنی کار باشند تا میزان رضایت مشتری را به حداکثر برسانید.

یکی از قدرتمندترین برندهای تجیهزات رستورانی برند Rational آلمان است که در سال ۱۹۷۳ سیستم ساخت و توسعه خود را آغاز کرده است. از آن تاریخ تا به امروز این برند یکی از موفق ترین های جهاان است. حقیقتا باید گفت که  فر رشنال یکی از حرفه ای ترین تجهیزات رستورانی و بیکری است که دقیقا پاسخگوی تمام این نیازها است.

فر رشنال حتی پاسخگوی ظرفیت پخت ۲۰۰۰ غذا در روز نیز می‌باشد، که نشان از کارایی بسیار بالای این برند قدرتمند است. سیستم کارکرد کلی فر رشنال بر اساس تزریق بخار و انرژی گرمایی به صورت هم زمان است. از این رو رنج کاربردهای این فر وسیع است. شما قادر خواهید بود تا تکنیک های مختلف پخت از جمله رست و گریل کردن، بخار پز کردن  همه را با فر ترکیبی رشنال انجام دهید.

یکی از ویژگی های خاص فر رشنال هماهنگی اتوماتیک سیستم داخلی با وضعیت کیفی هوای داخل محفظه پخت است. این سیستم کار کرد را ساده می‌نماید. به خصوص که فر رشنال به پنل فینگر تاچ ( لمس انگشتی) مجهز شده است. این طراحی سیستم انعطاف پذیری کار را بیش از پیش بالا خواهد برد.

خدمات پس از فروش و سرویس گارانتی فرهای رشنال، اطمینان به کارگیری این برند درجه یک را به صد در صد می‌رساند.

تمام فرهای رشنال پخت ترکیبی  icombi با این امکانات، طراحی و در بازار عرضه می‌شوند:

حفاظت از ضربه در قسمت جلوی دستگاه: براکت های فلزی ثابت از کنترل پنل و صفحه مرکزی در برابر آسیبهای مکانیکی محافظت می کنند، مانند راه اندازی. در واحدهایی که بر کف زمین متصل می شوند، برای محافظت از کشوی مراقبت care drawer استفاده می شود.

محافظت از ضربات جانبی: محافظت از پنلهای جانبی و لبه های جلویی سیستم پخت در برابر آسیب دیدگی با حفاظت ضربات جانبی توسط براکتها. برای واحدهایی که روی میز قرار می گیرند، یک پوشش اختیاری روی میز همراه با براکت های فلزی ثابت بر روی پایه نصب شده است. این پوشش با همه پایه های اصلی RATIONAL سازگار است.

پروب هسته ای USB خارجی: هنگامی که به صورت فشرده مورد استفاده قرار می گیرد، اغلب یک پروب هسته ای داخلی می تواند آسیب مکانیکی یا حتی پارگی ایجاد کند. پروب هسته داخلی جایگزین یک پروب هسته خارجی USB می شود. پایه یا اتصال مغناطیسی به طور قابل توجهی خطر آسیب را کاهش می دهد. همچنین جایگزینی پروب هسته یا استفاده آن در سیستم های مختلف پخت و پز آسان تر است.

فر رشنال XS

فر رشنالXS  کوچک ترین مدل اما در عین حال کارایی بسیار بالایی دارد. این مدل فر رشنال فضای کم را اشغال می‌کند اما ظرافت پخت با آن بالا است و به همین دلیل نیاز ویژه هر آشپز و سر آشپزی حرفه ای را برطرف می‌نماید.

کار با فر رشنال XS  نیز ساده است. با پنل تمام اتوماتیک می توان در بازه زمان کوتاه مدت، رنج متنوعی از مواد غذایی را آماده کرد. این فر صنعتی قابلیت پخت انواع گوشت رست شده آب دار  و  خوردنی های ترد را دارد. این مدل  iCombi  رشنال بر خلاف سایر مدل ها باید بر روی میز نصب گردد.

فر رشنال  ۶ سینی

یکی از مدل های کلاسیک که هم ظرفیت پخت بالایی دارد و هم فضای کمی را اشغال می‌کند فر رشنال ۶ سینی است. این فر به راحتی می تواند به یک دستیار تمام و عیار در محیط آشپزخانه صنعتی تبدیل شود.

گردش هوا ضمن پخت دائما به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد که پخت در تمام مراحل یکسان باقی می‌ماند. همچنین در فر رشنال ۶ سینی پنج فن تعبیه شده است که می‌توان به صورت دستی برای پخت های خاص برنامه دهی کرد.

برای مثال اگر با توجه به تکنیک پخت  نیاز به معکوس کردن جریان هوا وجود داشته  باشد در آن صورت این ۵ فن کارکرد موثر و مفیدی دارد.

در مدل های icombi جدید می‌توانید برنامه های پخت جدید را بر روی سیستم نصب کنید یا ۱۰۰ برنامه پیش فرض ذخیره شده کلاسیک قبلی را به پورت یو اس بی منتقل نمایید. ظرفیت پخت این مدل ۳۰ تا ۱۰۰ غذا در هر روز خواهد بود.

ویژگی های انحصاری فر رشنال ۶ سینی

  • خارج شدن بخار از سیستم پخت و تبخیر از منافذ باز در و دریچه
  • دکمه اتومات روشن و خاموش
  • تنظیم هوشمند عملکرد فن زیرا باید به سمت هوای بیرون تبخیر شود

مزیت

  • خارج شدن بخار و بو از فضای کار
  • نیاز به فضای کم و عملکرد کم صدا
  • نصب و تعمیر آسان

فر رشنال ۱۰ سینی

این مدل از فر رشنال با ۱۰ سینی با تغذیه از گاز طبیعی کار می‌کند و یک ابزار ایده‌آل برای سرویس های مختلف رستوران در بخش های متفاوت آشپزخانه صنعتی می‌باشد.

تهیه کاراست های ترد و خوش طعم و انواع گریل همه با فر رشنال ۱۰ سینی با ظرفیت بالا قابل آماده سازی است.

پنل فر رشنال طوری طراحی شده است که تمام المان های آن بصری است و همین کار بسیار ساده خواهد کرد. همچنین نهایی یا متوقف کردن هر برنامه پختی قفط با فشار یک دکمه ممکن شده است.

فر رشنال ۱۰ سینی برای درجه رطوبت محفظه پخت نیز نمایشگر مجزا دارد که این ویژگی به خصوص برای قنادی های مدرن و بیکری ها ایده‌آل است.  زمان پخت کوتاه این نوع فر باعث می‌شود تا مواد غذایی عطر و رنگ خود را به خوبی حفظ نمایند.

قابلیت چربی زدایی در فر رشنال ۱۰ سینی

وقتی محفظه پخت در حال انجام کار است مجموعه ای از ذرات چربی چکه می کند. تخلیه چربی به داخل محفظه و خارج از دستگاه پخت صورت می‌گیرد که همین باعث ایمن و جایگزینی آسان محفظه می شود.

سیستم های پخت ICombi می توانند مجهز به تخلیه چربی یکپارچه باشند. چربیهای چکه شده در محفظه پخت جمع می شود و در ظرف های مخصوص تخلیه چربی تخلیه می گردند.

  • برای تهیه مقادیر زیادی غذای چرب مانند مرغ
  • تخلیه آسان چربی
  • کاهش هزینه های نگهداری
  • کمک به جلوگیری از تجمع چربی در سیستم فاضلاب

این دستگاه برای تخلیه یکپارچه چربی به خصوص برای تهیه غذاهای پر چرب مانند مرغ مناسب است. با این کار از تجمع چربی در سیستم تخلیه جلوگیری می شود.

چربی تجمع شده را می توان با خیال راحت و به روش دوستدار محیط زیست دفع کرد. این امر هزینه تعمیر و نگهداری پر هزینه مسئله جذب چربی را به حداقل می رساند.

فر رشنال ۲۰ سینی

فر رشنال 20 سینی برای یک ابزار عالی برای پخت با کیفیت بالا و حفظ آن می‌باشد. این مدل طوری برنامه ریزی شده است که با فشار یک دکمه می‌توانید برنامه پخت ترکیبی ویژه را مناسب با نیاز خود فعال نمایید.

تنوع کاربری و سادگی استفاده از این ابزار در آشپزخانه صنعتی باعث خواهد شد تا نیاز به سایر ابزارها به شدت کاهش پیدا نماید. همچنین در تمام طول پخت محفظه با چراغ ال ای دی وضعیت آماده سازی را نشان می‌دهد که این کنترل را پیش از پیش ساده می‌نماید.

فر رشنال ۲۰ سینی سیستم تمام اتوماتیک شستشو دارد که آن تمیز نگه داشتن را ساده می‌نماید. می توانید به فر رشتال برنامه دهید تا در بازه های زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، شروع به شست و شوی داخلی نماید.

برای مثال می توان برنامه شست و شوی فر رشنال را برای ساعات شب تنظیم کرد. این قابلیت فر رشنال در مجموع باعث خواهد شد تا در نیرو انسانی و زمان صرفه جویی نمایید.

این فر ۲۰ سینی پخت مجزا سایز بزرگ دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا به آسانی پخت انواع خورشت را هم به جز گریل و سایر پخت های ترکیبی را همه در یک واحد ممکن می‌سازد.

فر رشنال ۲۰ سینی کاملا اتوماتیک میزان رطوبت داخلی محفظه پخت را بر اساس ماده غذایی تنظیم می‌نماید. همین نیاز به تزریق رطوبت کنترل بیشتر فرآیند پخت را کاهش می‌دهد. این ویژگی به خصوص برای پخت انواع کیک و شیرینی بسیار مناسب است.

فر رشنال ۲۰ سینی ۱۰۰ برنامه پخت مختلف دارد که هر کدام در ۱۲ زیر مرحله انجام می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با بررسی وضعیت پخت مواد غذایی در هر مرحله دلخواه با فشار یک دکمه برنامه پخت را متوقف نمایید. این واحد به ولتاژ برق ۴۸۰ سه فاز نیاز دارد.

نمونه هایی از ترکیبات الکتریکی با توجه به ارتفاع بالای قفسه بر روی سطح پایانی کف :

  • ترکیب 6-1/1 بر روی 10-1/1 یا 6-2/1 و 10-2/1
  • نصب در کف: قفسه بالا 1.66 متر (قابل انجام است اما توصیه نمی شود)
  • با کیت همسطح levelling (34.5 میلی متر): ارتفاع قفسه بالا 1.70 متر است
  • دارای استند I: ارتفاع قفسه بالا 1.86 متر است
  • ترولی برای انتقال قفسه فر سیار با مکانیسم اتصال برای سیستمهای پخت مربوط به iCombi
  • عدم نیاز به چرخاندن ترولی برای بارگیری هر دو واحد iCombi
  • مکانیسم قفل یکپارچه برای فیکس ترولی حمل و نقل iCombi
  • تنظیم ارتفاع بین 800 میلی متر و 1330 میلی متر

نسل جدید فر رشنال : ویژگی های خاص اضافه شده  به این فر صنعتی قدرتمند

دارای پنل کنترل قفل شونده: پنل کنترل در برابر آسیبها با یک پوشش قفل شونده محافظت می شود. مقاوم و مجهز به شیشه مصنوعی Lexan نشکن است. حتی زمانی که کاور بسته می شود امکان رویت کنترل پنل را فراهم می کند. صفحه کنترل را می توان با یک کلید یا قفل بست.

درهای قفل شونده محفظه پخت: سیستم های پخت فقط توسط افراد مجاز قابل بارگیری و جابجایی هستند.

شبکه های محافظ در: درهای شیشه ای بیرونی محفظه پخت در مقابل آسیب توسط یک شبکه استیل محافظت می شود. مشاهده داخل محفظه پخت حتی در صورت بسته بودن در نیز امکان پذیر است

کشوی مراقبت قفل شونده: در دستگاه‌هایی که بر روی کف زمین نصب می شوند، کشوی مراقبت را می توان قفل کرد.

آپشن MarineLine در نسل جدید فرهای رشنال

با سیستمهای دارای آپشن MarineLine ایمنی بیشتری خواهید داشت که شامل موارد زیر است:

دستگاهی برای ایمن سازی دستگاه‌های روی میز: سیستم پخت کاملاً به پایه پیچ شده است. پایه از جنس استنلس اسیتل می باشد. این پایه را می‌توان محکم بر روی کف یا میز جوش داد، یا می توان از کیت های قابل نصب برای محافظت از دستگاه در برابر لغزش و کج شدن استفاده کرد.

حفاظت در برابر کج شدن برای دستگاههایی که بر روی زمین نصب می شوند: پایه های استنلس استیل را می توان مستقیماً به کف یا با کیت های نصب مخصوص جوش داد تا از لغزش و کج شدن جلوگیری شود. نصب بر روی دیوار نیز با 2 عدد براکت نگهدارنده انجام می شود.

 توقف در: توقف در با قابلیت تنظیم انعطاف پذیر که در محفظه پخت را باز نگه می دارد حتی در شرایط بحرانی. حرکت باز و بسته شدن نیز کاهش می یابد. برای دستگاه‌های روی میز – محافظ برای پانل های سمت چپ و راست در نظر گرفته می شود.

در نظر گرفتن حداکثر ایمنی در فرهای رشنال: پایه اتصال به زمین

قفسه اتصال با ابزار ایمن سازی: یک خمیدگی خاص بر روی پایه ریلهای قفسه، لوازم جانبی را از لغزیدن نجات می دهد. اتصال قفسه ها و قفسه های فر سیار نیز در تمام درزهای اطراف محیط جوش داده می شود که شرایط سخت USPHS را رعایت می کنند. این امر استفاده مطمئن و بهداشتی  واحدها را تضمین می کند.

شبکه محافظ skirting که یک گزینه اختیاری است و در صورت درخواست ارائه می شود. در این مدل از شیشه خارجی درهای محفظه پخت در برابر آسیب دیدگی محافظت می شود.حتی هنگامی که در محفظه پخت بسته است می توان داخل آن را مشاهده کرد. شبکه محافظ skirting در جلوی در دستگاه آویزان می شود.

قفسه تقویت شده فر سیار رشنال

قفسه فر سیار با دسته جمع شونده فقط برای دستگاههای متصل به کف زمین: دسته قفسه فر سیار به صورت مطمئن نصب شده است که پس از قرار گرفتن در محفظه پخت، می توان آن را داخل قفسه قرار داد. این کار استفاده نادرست از دسته را نیز شامل می شود.

قفسه فر سیار  HeavyDutyLine از ماده مقاوم تری ساخته شده و مجهز به پایه های تقویت شده می باشد. تمام اتصالات برای  تحمل فشار بیشتر و افزایش ابعاد بارگیری جوش داده می شوند. حداکثر اندازه بار در هر سطح به جای 15 کیلوگرم 18 کیلوگرم است. که با توجه به متریال قوی ریل 1.5 میلی متری و جوشکاری 3 طرفه امکان پذیر است. حداکثر بار مجاز در همه سطوح مانند قفسه فر سیار استاندارد 90 کیلوگرم است.

ویژگی های کلیدی نسل جدید فرهای رشنال icombi

  • خروج بخار از سیستم پخت و بخارهای موجود در دهانه در، تجمع و غلظت در فضای متراکم هود
  • روشن و خاموش شدن خودکار
  • تنظیم هوشمند عملکرد فن

مزیت

  • از بین بردن بخار های دم اخر با ایجاد تراکم و فشار
  • نیازی به خروج تهویه بیرونی یا گسترده کردن سیستم تهویه موجود نیست
  • نیاز به فضای کم و عملکرد کم صدا

تکنولوژی فشار Ultra Vents  به دریچه فرار بخار کمک می کند و آن را به گوشه ای می راند. این هود نیازی به اتصال بیرونی مانند هود extractor  در اسلاید قبلی ندارد و اکنون تا 30 درصد نسبت به مدل قبل کمتر مقایسه می شود.

  • هود condensationبا تکنولوژی فیلتر ویژه برای کاهش دود در هوای اگزاست
  • روشن و خاموش شدن خودکار
  • تنظیم هوشمند عملکرد فن
  • فیلتر HEPA با کارایی بالاتر

مزیت

  • حذف بخار لحظه آخری با ایجاد تراکم و کاهش دود در لحظه آخر
  • نیازی به خروج تهویه بیرونی یا گسترده کردن سیستم تهویه موجود نیست
  • نیاز به فضای کم و عملکرد کم صدا
our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور