فودکورت مهر و ماه - قم

فود کورت مجموعه مهر و ماه در 6 کیلومتری شهر قم افتتاح شد.مشاوره، ارائه نقشه‌های تاسیسات، طراحی و راه اندازی تجهیزات فود کورت مهر و ماه که شامل غرفه ایتالیایی (Angelo)، غرفه فست فود (Fast & Fun)، غرفه برگر (TouchBurger)، غرفه ساندویچ سرد (CityBurger) و ... می‌شود، توسط شرکت  Habtoor-kitchentech انجام شده است.

فود کورت مجموعه مهر و ماه قم در شش کیلو متری شهر قم قرار دارد. این مجموعه دارای دو مولفه مهم و اساسی می باشد. فضایی برای خرید و توقف مراجعین که در جاده در ساعات طولانی در حال رانندگی بوده اند و صرف غذا و نوشیدنی.
تصورات عموم جامعه از غذای بین راهی غذایی با کیفیت نامناسب و نامطمئن می باشد. مجوعه مهر و ماه قم با این تفکر شکل گرفت تا ضمن ارائه غذای با کیفیت , این تفکر را نیز در اذهان مخاطبین تغییر دهد.
مدت زمان کوتاه توقف و لزوم ادامه مسیر بر مبنای برنامه های تعریف شده باعث می گردد تا سرویس دهی سریع و هماهنگی بین پخت و سرو بسیار حائز اهمیت باشد.
حساسیت های مدیریت مجموعه جناب آقای ساعدی نیا و تیم های در گیر در این پروژه باعث گردید مجموعه مهر و ماه با بالاترین استانداردهای یک فود کورت شکل گیرد. مجموعه ای که پا را فراتر گذاشته است و امروز پذیرای افرادی است که از شهر قم صرفا برای گذران وقت , خرید و استفاده از فود کورت به آن مراجعه می کنند.
این مجموعه شامل غرفه ایتالیایی (Angelo) , غرفه فست فود (Fast & Fun) , غرفه برگر (Touch Burger), غرفه ساندویچ(city burger),... می باشد.
شرکت مشاور در زمینه طراحی چیدمان و تجهیز غرفه ها مجموعه حبتور می باشد. حفظ ارتباط میان مجموعه مشاور و مدیران مهر و ماه باعث گردید در سالیان بعد باز طراحی غرفه هایی در این مجموعه رخ دهد.اتفاقی که با توجه به تغییر نیاز های بازار امری طبیعی و عادی می باشد.
افتتاح غرفه پلو بار که تمرکز بر ارائه غذای ایرانی با سرعت سرو بالاتر از غذای سلف سرویس ایرانی را دارد مثالی است برای باز طراحی های عنوان شده.
در تجهیز مجموعه مهر و ماه قم از بروز ترین تجهیزات فست فودی مانند فرهای پخت پیتزا برند کوپونه ایتالیا,تاپینگ های مخصوص پیتزا برند کورکو اسپانیا,صنایع استیل مخصوص خطوط فست فود ساخت شرکت حبتور, سرخ کن های تحت فشار هنی پنی و انواع تجهیزات باکیفیت مورد نیاز جهت تجهیز رستوران ایرانی , رستوران ایتالیایی و ... استفاده شده است.

اطلاعــــــــــات پــــــــــــروژه
  • موقعیت مکانی
    قم
آخرین‌های مجله
فیوژن فود
فیوژن فود

شاید تا به حال اصطلاح " آشپزی تلفیقی" یا "فود فیوژن" را در صنعت رستوران داری یا از زبان متخصصان آشپزی شنیده باشید.
اما در واقعیت غذای فیوژن چه هست؟
بیایید به ریشه‌ی آشپزی تلفیقی، وضعیت جنبش کنونی آن و آنچه برای این ترند در سال‌های آینده پیش بینی می‌کنیم، نگاهی بیاندازیم.

در اصل، این اصطلاح به این معناست که مواد غذایی اولیه را از فرهنگ‌ها و نقاط مختلف جهان جمع آوری کرده و با استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. این تکنیک برای ساختن طعم‌های جدید و ارائه غذاهای خاص به مشتریان است که جای دیگری نمیتوانند مشابه آن را پیدا کنند. غذای تلفیقی تاریخچه‌ی پیچیده ای دارد که منشا آن را به راحتی نمی‌توان مشخص کرد.

قرص رشنال
قرص رشنال

قرص رشنال


کاربرد قرص رشنال در فر کامبی،
زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری ، برگر هات داگ ، تخم مرغ ، استیک، کنتاکی ، سوپ ، کباب ، نان ، برنج ، میگو ، ماهی ، کیک ، سبزیجات ،سیب زمینی تنوری ، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می کنید،باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.
شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فرکامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال ، قرص های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است.

محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا
محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا

محفظه های غذا به عنوان یک گزینه تحویل غذا به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در این مقاله به چگونگی عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی میتوان گفت، مشتری‍ان غذا را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش می دهند و می‌توانند آن را از یک محفظه نگهدارنده تحویل بگیرند.

استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران
استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران

به دست آوردن مشتریان جدید بسیار خوب است، اما چیزی که رستوران را سرپا نگه می دارد افرادی هستند که به طور مکرر به رستوران شما می آیند. این مشتریان دائمی، علاوه بر اینکه چهره های آشنا هستند، مشتریان برتر و وفادار شما نیز به حساب می آیند. بیشتر اوقات، آنها پول بیشتری نسبت به سایر مهمانان رستوران خرج می کنند و از تجربیاتشان در رابطه با رستوران مورد علاقه خود به دیگران می گویند. بر اساس یک مطالعه که توسط Bain & Company انجام شد، با حفظ مشتری تنها به میزان 5٪، سود حاصل بین 25٪ تا 95٪ افزایش می یابد.

بنابراین، اگر استراتژی کسب و کار شما صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز است ممکن است فرصت ارزشمندی را از دست دهید. ما در اینجا چهار استراتژی ثابت برای حفظ مشتری ارائه می کنیم که باعث می شود مردم در مورد رستوران شما صحبت کنند و به رستوران شما بازگردند. پس با ما همراه شوید!

مشاهده همه