کافه دیدار

کافه دیدار واقع در باغ دیدار و در مجتمع تجاری ایرانمال قرار د ارد. حجم بالای مراجعین در طول ایام هفته از ویژگی های این مجموعه است. طراحی و تجهیز فضای کافه برعهده شرکت  Habtoor-kitchentech بوده و در این راستا از برندهای معروفی همچون رشنال، سن مارکو جهت بیکری و تولید وعده های غذایی محدود مجموعه و برندهای دیگری چون ویتامیکس، اسکاتمن، کورکو و دیگر محصولات با کیفیت صنایع استیل در قالب تولیداتی چون بار سرد و انواع دستگاه های برودتی بهره گرفته شده است.

ایرانمال در غرب تهران قرار دارد. مجموعه ای که متشکل از تعداد زیادی رستوران و کافه و فودکورت می باشد. حضور مراجعین در ساعات مختلف ارزش این واحدهای غذایی را دو چندان کرده است. باغ دیدار از مهمترین سرا های این مجموعه می باشد. ایجاد کافه ای در مرکز این سرا از جذاب ترین اتفاقات رخ داده در ایرانمال می باشد.
لکه گذاری اولیه توسط تیم طراح معمار صورت گرفت و چیدمان دستگاه ها و خطوط آماده سازی محصول و ارائه آن توسط شرکت حتبور انجام شده است. محدودیت های این پروژه نکته ای بود که سعی شد با طراحی اصولی و استفاده درست از تجهیزات به نقطه قوت تبدیل شود.استفاده از فر رشنال جهت بیکری و پخت غذاها, استفاده از یخچال های میز کاری و تجهیزاتی که تا ارتفاع نود سانتی متر به صورت ماکزیمم فضا را اشغال می کنند باعث شد کلیه فعالیت ها در یک محیط باز و قابل رویت به بهترین شکل اتفاق بیوفتد.
یخچال های اسپانیایی کورکو, بلندرهای مخصوص کافه ویتامیکس امریکا,یخساز ایتالیایی جهت تولید بالای یخ,دستگاه اسپرسو مناسب جهت ارائه سرویس به بهترین نحو, شو کیس کیک جهت نمایش کیک ها در کنار یونیت بار سرد جهت آماده سازی و سرو نوشیدنی های سرد با ماکزیمم نمایش ممکن از مهمترین اقدامات صورت گرفته می باشد.
مسلما فر پخت کامبی استیمر رشنال شاخص ترین قسمت این کافه می باشد. دستگاهی که علارغم نداشتن مکش کافی در مجموعه , این امکان را با استفاده از تکنولوژی روز به وجود آورد تا از پخت انواع شیرینی و غذا در حضور خودتان , لذت ببرید.

اطلاعــــــــــات پــــــــــــروژه
  • موقعیت مکانی
    مجتمع ایران مال
آخرین‌های مجله
فیوژن فود
فیوژن فود

شاید تا به حال اصطلاح " آشپزی تلفیقی" یا "فود فیوژن" را در صنعت رستوران داری یا از زبان متخصصان آشپزی شنیده باشید.
اما در واقعیت غذای فیوژن چه هست؟
بیایید به ریشه‌ی آشپزی تلفیقی، وضعیت جنبش کنونی آن و آنچه برای این ترند در سال‌های آینده پیش بینی می‌کنیم، نگاهی بیاندازیم.

در اصل، این اصطلاح به این معناست که مواد غذایی اولیه را از فرهنگ‌ها و نقاط مختلف جهان جمع آوری کرده و با استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. این تکنیک برای ساختن طعم‌های جدید و ارائه غذاهای خاص به مشتریان است که جای دیگری نمیتوانند مشابه آن را پیدا کنند. غذای تلفیقی تاریخچه‌ی پیچیده ای دارد که منشا آن را به راحتی نمی‌توان مشخص کرد.

قرص رشنال
قرص رشنال

قرص رشنال


کاربرد قرص رشنال در فر کامبی،
زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری ، برگر هات داگ ، تخم مرغ ، استیک، کنتاکی ، سوپ ، کباب ، نان ، برنج ، میگو ، ماهی ، کیک ، سبزیجات ،سیب زمینی تنوری ، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می کنید،باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.
شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فرکامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال ، قرص های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است.

محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا
محفظه‌های نگهدارنده غذا، انقلابی در شیوه‌های تحویل غذا

محفظه های غذا به عنوان یک گزینه تحویل غذا به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در این مقاله به چگونگی عملکرد آن‌ها خواهیم پرداخت. به طور کلی میتوان گفت، مشتری‍ان غذا را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش می دهند و می‌توانند آن را از یک محفظه نگهدارنده تحویل بگیرند.

استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران
استراتژی های حفظ مشتری در صنعت رستوران

به دست آوردن مشتریان جدید بسیار خوب است، اما چیزی که رستوران را سرپا نگه می دارد افرادی هستند که به طور مکرر به رستوران شما می آیند. این مشتریان دائمی، علاوه بر اینکه چهره های آشنا هستند، مشتریان برتر و وفادار شما نیز به حساب می آیند. بیشتر اوقات، آنها پول بیشتری نسبت به سایر مهمانان رستوران خرج می کنند و از تجربیاتشان در رابطه با رستوران مورد علاقه خود به دیگران می گویند. بر اساس یک مطالعه که توسط Bain & Company انجام شد، با حفظ مشتری تنها به میزان 5٪، سود حاصل بین 25٪ تا 95٪ افزایش می یابد.

بنابراین، اگر استراتژی کسب و کار شما صرفاً بر جذب مشتریان جدید متمرکز است ممکن است فرصت ارزشمندی را از دست دهید. ما در اینجا چهار استراتژی ثابت برای حفظ مشتری ارائه می کنیم که باعث می شود مردم در مورد رستوران شما صحبت کنند و به رستوران شما بازگردند. پس با ما همراه شوید!

مشاهده همه