شرکت حبتور

برند سیرمن
برند سیرمن
sirman

سیرمن

برند سیرمن یکی از نام‌های برجسته در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و آماده سازی غذا از ۵۰ سال پیش در حال فعالیت  است که به خاطر اصالت ایتالیایی خود شناخته شده‌است. این برند دارای طیف کاملی از ماشین الات آماده سازی و پخت غذا می باشد که با بیش از ۴۰ سال تجربه در صنعت، این برند یکی از پیشگامان در تولید تجهیزات نوآورانه برای آماده‌سازی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها شده است. در طراحی و عملکرد، محصولات سیرمن با رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی و بهداشتی تولید می‌شوند و به عنوان ابزارهای ضروری در آشپزخانه‌های حرفه‌ای و صنعتی شناخته می‌شوند.

سیرمن با تمرکز بر ارائه دستگاه‌های پیشرفته و قابل اعتماد، محصولات با کیفیت بالا و عملکرد برتری ارائه می‌دهد که در راحتی و کارایی در آماده‌سازی انواع غذاها و نوشیدنی‌ها کمک می‌کند. از دستگاه‌های برش، آسیاب‌ها،  نواع کالباس بر با طراحی مدرن و کلاسیک، چرخ گوشت، همبرگر زن، پاستاساز، آسیاب و میکسرانواع ابزارهای پخت و پز، محصولات سیرمن انعطاف پذیری را برای هر نیاز آشپزخانه‌ای و پذیرایی فراهم می‌کند.

products

محصولات سیرمن sirman

بـــرای تجهیز و طـــراحی آشپزخانه صنعتی تمــــاس بگیــــرید

شرکت حبتور با بیش از یک دهه تجربه در انجام پروژه‌های بزرگ و متنوع در زمینه طراحی و راه اندازی آشپزخانه صنعتی و تامین تجهیزات آشپزخانه صنعتی با برندهای مختلف از جمله سیرمن، آماده مشاوره، اجرا و راه اندازی کافه رستوران و یا فست فود شماست.
برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

our latest news

آخرین مقالات ما

هزینه راه اندازی کافه قهوه چقدر است؟

6 آذر 1403
امروزه کافه‌های قهوه در نقاط مختلف شهرها یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای وقت‌گذرانی و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع هستند. اگر شما هم قصد دارید یک کافه قهوه راه اندازی کنید، اولین سوالی که ممکن است به ذهن‌تان برسد این است که هزینه راه اندازی کافه قهوه چقدر خواهد بود و چه عواملی بر آن تاثیرگذار هستند. در این مقاله به بررسی همه هزینه‌های مهم و مراحل لازم برای شروع یک کافه قهوه موفق پرداخته و نکات کاربردی را برای مدیریت بودجه ارائه خواهیم داد.

راه اندازی بستنی فروشی و تجهیزات مورد نیاز

3 آذر 1403
راه اندازی بستنی فروشی نیازمند توجه به ترندهای جهانی و نیازهای مشتریان است. ابداع طعم‌های جدید، ارائه گزینه‌های سلامت‌محور، تمرکز بر کیفیت و توسعه در بازارهای جدید از عوامل موفقیت در این حوزه هستند. پیش از شروع، تعیین منو و نوع بستنی‌های ارائه‌شده ضروری است.