شرکت حبتور

برند هنی پنی
برند هنی پنی
henny-penny

هنی پنی

هنی پنی یکی از برندهای معروف که یک سازنده آمریکایی و از پیشگامان صنعت غذا و فست فود است.  به‌ویژه به خاطر تجهیزات تجاری با کیفیت بالا شناخته می‌شود.هنی پنی خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده قابل اعتماد و نوآور با توجه به نیاز مشتریان و بازار و با توجه به محیط زیست تجهیزات خود را به روز کرده و در حال پیشرفت در این صنعت می باشد.  

یکی از محصولات برجسته هنی پنی، خط تولید فرایر آن است که به دلیل قابلیت اعتماد، کارایی و فناوری پیشرفته فرایند سرخ کردن شناخته می‌شود. این فرایر به طور منظم نتایج سرخ‌کردنی قارچی، سیب‌زمینی سرخ‌شده و سایر موارد سرخ‌کردنی را ارائه می‌دهد، در حالی که مصرف انرژی و هزینه‌های عملیاتی را برای مکان‌های خدمات غذایی بهینه می‌کند.

علاوه بر فرایر، هنی پنی طیف گسترده‌ای از تجهیزات خدمات غذایی را ارائه می‌دهد از جمله فرایر فشاری، چرخ‌رو، فرهای کمبی، کابین‌های نگهداری و موارد دیگر. هر یک از این محصولات برای تامین نیازهای خواسته‌شده در آشپزخانه‌های کامرسیال طراحی شده‌اند و عملکرد، مقاومت و سهولت استفاده بالایی را ارائه می‌دهند.

products

محصولات هنی پنی henny-penny

بـــرای تجهیز و طـــراحی آشپزخانه صنعتی تمــــاس بگیــــرید

شرکت حبتور با بیش از یک دهه تجربه در انجام پروژه‌های بزرگ و متنوع در زمینه طراحی و راه اندازی آشپزخانه صنعتی و تامین تجهیزات آشپزخانه صنعتی با برندهای مختلف از جمله هنی پنی، آماده مشاوره، اجرا و راه اندازی کافه رستوران و یا فست فود شماست.
برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

our latest news

آخرین مقالات ما

هزینه راه اندازی کافه قهوه چقدر است؟

6 آذر 1403
امروزه کافه‌های قهوه در نقاط مختلف شهرها یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای وقت‌گذرانی و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع هستند. اگر شما هم قصد دارید یک کافه قهوه راه اندازی کنید، اولین سوالی که ممکن است به ذهن‌تان برسد این است که هزینه راه اندازی کافه قهوه چقدر خواهد بود و چه عواملی بر آن تاثیرگذار هستند. در این مقاله به بررسی همه هزینه‌های مهم و مراحل لازم برای شروع یک کافه قهوه موفق پرداخته و نکات کاربردی را برای مدیریت بودجه ارائه خواهیم داد.

راه اندازی بستنی فروشی و تجهیزات مورد نیاز

3 آذر 1403
راه اندازی بستنی فروشی نیازمند توجه به ترندهای جهانی و نیازهای مشتریان است. ابداع طعم‌های جدید، ارائه گزینه‌های سلامت‌محور، تمرکز بر کیفیت و توسعه در بازارهای جدید از عوامل موفقیت در این حوزه هستند. پیش از شروع، تعیین منو و نوع بستنی‌های ارائه‌شده ضروری است.