Habtoor

زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری، برگر هات داگ، تخم مرغ، استیک، کنتاکی، سوپ، کباب، نان، برنج، میگو، ماهی، کیک، سبزیجات، سیب زمینی تنوری، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می‌کنید، باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.

قرص رشنال

زمانی که از دستگاه فر رشنال برای پخت غذاهایی از جمله مرغ سوخاری، برگر هات داگ، تخم مرغ، استیک، کنتاکی، سوپ، کباب، نان، برنج، میگو، ماهی، کیک، سبزیجات، سیب زمینی تنوری، کروسان و غذاهای متنوع دیگر استفاده می‌کنید، باید بدانید این دستگاه مانند دیگر تجهیزات نیاز به شستشو و نگهداری مناسب خواهد داشت.

شرکت رشنال علاوه بر تولید دستگاهی با این کارایی بالا، لوازم جانبی کاملی برای فر کامبی رشنال تولید و عرضه و در زمینه شستشو و نگهداری دستگاه فر کامبی رشنال، قرص‌های متفاوت با کارایی متنوع ارائه کرده است. در ادامه به معرفی قرص رشنال می‌پردازیم.

این قرص‌ها با ترکیب جدیدی از مواد تشکیل دهنده فعال فشرده، تمام بخش‌های دستگاه‌های فر رشنال را تمیز می‌کنند. قرص رشنال یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی فر کامبی رشنال می‌باشد و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو نیز می‌باشد. شما می‌توانید قرص شستشوی دستگاه فر رشنال را در ۳ رنگ قرمز و آبی و سبز تهیه نمایید.

قرص قرمز رشنال

قرص قرمز برای شست و شوی دستگاه فر رشنال کاربرد دارد و در بسته‌های قرمز ۱۰۰ عددی تولید و ارائه شده است. قرص‌ قرمز برای چربی‌زدایی و تمیز کردن داخل مخزن فر کامبی رشنال استفاده می‌شود. 

قرص آبی رشنال

قرص‌ آبی برای نگهداری فر کامبی، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بسته‌های آبی ۱۵۰ عددی تولید و ارائه شده است. قرص آبی برای رسوب‌زدایی فر کامبی رشنال استفاده می‌شود.

روش استفاده از قرص رشنال

روش استفاده از قرص رشنال به این صورت می‌باشد شما باید قرص آبی رشنال را درون درب کشویی کوچکی که مقابل دستگاه رشنال در پایین دستگاه قرار گرفته شده است قرار دهید، در زمان مصرف هر بار یک قرص آبی برای رسوب‌زدایی کافی می‌باشد و عمر مفید سلف کوکینگ سنتر را تضمین می‌کند و در کمترین زمان عملیات رسوب‌زدایی را انجام می‌دهد.

همچنین قرص‌های قرمز نسبت به میزان کثیفی دستگاه پخت ترکیبی، به تعداد یک یا دو عدد داخل فن‌های کنار بدنه فر قرار داده می‌شوند. قرص‌ رشنال ساخت کشور آلمان می‌باشد و توسط شرکت مطرح رشنال که تولید کننده دستگاه‌های پخت ترکیبی غذا می‌باشد، عرضه می‌گردد.

قرص سبز رشنال

اگر در آشپزخانه صنعتی خود فر آی کامبی پرو رشنال (i-combi pro rational) و یا آی کامبی کلاسیک رشنال (i-combi classic) دارید و می‌خواهید همچنان مانند روز اول بدرخشد و تمیز باشد می‌بایست از قرص سبز شستشوی رشنال (Green cleaner tabs) استفاده نمایید.

این محصول علاوه بر آنکه عاری از فسفات و فسفر می‌باشد به راحتی فر شما را کاملا تمیز و براق می‌کند و همچنین با توجه به فرمول ویژه خود مصرف قرص‌های شستشوی فر کامبی را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. قرص سبز شستشوی رشنال دارای تاییدیه Active Green بوده و با قوانین محیط زیست نیز مطابقت دارد.

راحتی در استفاده قیمت بسیار مناسب کارایی بسیار بالا از ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد. قرص سبز رشنال قابل استفاده در مدل‌های آی کامبی پرو (i-combi pro Rational) و آی کامبی کلاسیک (i-combi classic) می‌باشد و جایگزین قرص قرمز رشنال در این مدل‌ها گردیده است.

لازم به ذکر است قرص سبز رشنال صرفا برای شستشوی کابین فر کامبی رشنال بوده و جهت شستشو و رسوب‌زدایی تاسیسات داخلی فر کامبی رشنال همچنان می‌بایست از قرص آبی رشنال استفاده شود.

our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور