Habtoor

حقیقت این است که تعداد مشتریانی که در کافی شاپ قهوه‌های خاص سفارش می‌دهند بیشتر از مشتریانی خواهد بود که قهوه معمولی بدون شکر می‌خواهند.

تجهیزات کافی شاپ

حقیقت این است که تعداد مشتریانی که در کافی شاپ قهوه‌های خاص سفارش می‌دهند بیشتر از مشتریانی خواهد بود که قهوه معمولی بدون شکر می‌خواهند.

برای موفقیت در مدیریت کافی شاپ لازم است تا با همه سلیقه‌های به خوبی کنار بیاید. تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ باید مدرن باشد تا هماهنگی با مشتری عملی شود. یکی از آیتم‌های دیگر در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ آسیاب معمولی قهوه است که با آن می‌توانید هم قهوه معمولی و هم قهوه بدون کافین برای مشتریان تهیه کنید.

درست بعد از اینکه بیزینس پلن مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ را روی کاغذ آوردید، موقعیت کافی شاپ را تعیین گردید، و طراحی برند و لوگو کافه قطعی شد. حالا زمان این است که چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را جلوی خود بگذارید و روی آیتم‌‌های مور نیاز کانسپ خود تصمیم گیری کنید.

اما مطمئنا گرفتن تصمیم درست در مورد تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ آسان نخواهد بود، زیرا شما برای کسب و کار خود در طولانی مدت سرمایه گذاری می‌کنید.

با وجود این که، الزامات خاص تجهیزات کافی شاپ با توجه به نوع هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود، در این بلاگ چک لیست جامعه کلیه تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را آورده شده است تا شما با دانش کامل کسب و کار خود را آغاز کنید.

برای اینکه ایده کلی در مورد همه تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ داشته باشید بلاگ زیر را مطالعه کنید.

تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ: بخش دستگاه‌‎های قهوه، اسپرسو و سایر نوشیدنی‌های

دستگاه اسپرسو

قدم اول برای هر راه اندازی هر کافی شاپ مستقلی، پیدا کردن توزیع کننده دانه‌های درجه یک قهوه در نوع‌های مختلف است. دانه فرط علا باید طعم، مزه و عطر ویژه‌ای داشته باشد. همین به برند شما قوت می‌دهد، اما صبر کنید طی کردن صحیح پله اول به مسئله دیگری گره خورده است.

انتخاب درست دستگاه اسپرسو به شما این امکان را می‌دهد تا دانه‌های درجه یک قهوه را به لاته، موکا، کاپوچینو و هر نوع نوشیدنی دیگری تبدیل کنید.

دستگاه اسپرسو ساز عالی نه تنها مشتری‌های تازه را، جذب کافی شاپ شما می‌کند بلکه درآمد کلی را بالا خواهند برد. به جای اینکه از دستگاه‎‌های معمولی استفاده کنید و قهوه را بدون هیچ تکنیکی سرو کنید، باید گفت موفقیت در صنعتی کافی شاپ وابسته تامین یک دستگاه اسپرسوساز حرفه‌ای است.

با این تفاسیر شاید در نظر داشته باشید تا روی دستگاه دسته دوم سرمایه گذاری کنید، اما توصیه اکید این است تا در چک لیست تجهیزات کافی شاپ خود خرید دستگاه جدید را قرار دهید، زیرا این یک سرمایه گذاری عالی برای آینده کافی شاپ شما است.

انتخاب صحیح دستگاه اسپرسو

محبوبیت اسپرسو و هر نوشیدنی‌ دیگری با پایه اسپرسو به سرعت رو به رشد است. تهیه اسپرسو عالی به نحوه رست کردن دانه‌ها، زمان آسیاب و تمپ کردن پودر قهوه، شیوه دم کردن آن و در آخر اضافه کردن شیر فوم گرفته بستگی دارد.

دستگاه اسپرسو تقریبا اکثر این موارد را در یک خط قرار می‌دهد. دستگاه اسپرسو، مدل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دارد. دستگاه اسپرسو دستی به یک باریستا خبره نیاز دارد تا با دانش کامل همه داینامیک‌های لازم برای سرو یک فنجان قهوه خاص را کنترل کند.

در مقابل آن در دستگاه نیمه اتوماتیک، بخش بخار شیر و آسیاب کردن قهوه به صورت دستی صورت می‌گیرد. به دلیل قیمت مناسب و عمر کارکرد بالا، به صورت معمول این دستگاه‌ها محبوبیت فروش بالایی دارند.

و دستگاه تمام اتوماتیک اسپرسو تمام مراحل آماده ساز این قهوه محبوب را به صورت کامل انجام می‌دهد. اما نگهداری از چنین دستگاهی بعضا پیچیده است. 

دستگاه آسیاب قهوه اسپرسو یکی از آیتم های حیاتی در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ

آسیاب دانه قهوه به تناوب در فضای آشپزخانه کافی شاپ کلید سرو نوشیدنی درجه یک، برای مشتریان است. در واقع، آسیاب کردن دانه‌های قهوه حتی به مدت 10 دقیقه درست قبل از دم کردن آن، طعم را کاملا متفاوت می‌کند و کیفیت را بالا می‌برد.

اما شاید با خودتان بپرسید که چرا دانه قهوه اسپرسو تازه آسیاب شده چنین تفاوتی ایجاد می‌کنند؟ دلیل این مسئله این است که آسیب قهوه سطح تماس با دانه‌‌ها را افزایش می‌دهد و این به معنی دستیابی به روغن و ذرات محلول آن است. همین دو باعث خواهند شد تا طعم و عطر دانه‌های اسپرسو کاملا متفاوت شود. دستگاه آسیاب قهوه اسپرسو طوری طراحی شده است تا دانه‌ها را ذره ای آسیب کند.

همین باعث می‌شود تا عطر و طعم خارج از هر روش دم، متفاوت باشد. در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ، دستگاه آسیاب قهوه اسپرسو دقیقا هماهنگ با دستگاه قهوه اسپرسو طراحی شده است، و با این نوع آسیاب دستگاه  دم به بهترین شرایط انجام می‌شود.

تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ - شرکت حبتور

دستگاه آسیاب قهوه معمولی

حقیقت این است که تعداد مشتریانی که در کافی شاپ قهوه‌های خاص سفارش می‌دهند، بیشتر از مشتریانی خواهد بود که قهوه معمولی بدون شکر می‌خواهند.

برای موفقیت در مدیریت کافی شاپ لازم است تا با همه سلیقه‌های به خوبی کنار بیاید. بنابراین این اهمیت دارد تا با نیاز همه به خوبی هماهنگ شوید. یکی از آیتم‌های دیگر در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ، آسیاب معمولی قهوه است که با آن می‌توانید هم قهوه معمولی و هم قهوه بدون کافین برای مشتریان تهیه کنید.

دستگاه قهوه‌ جوش

دستگا قهوه جوش معمولی باید کیفیت خوبی داشته باشد، تا با استفاده هر روزه و دائمی در آشپزخانه کافی شاپ مشکلی برای آن پیش نیاید. در این میان مدل‌های متعددی وجود دارند که می‌شود یکی را در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ خود قرار دهید.

دستگاه قهوه جوش تمام اتوماتیک، دستگاه قهوه ساز پور اور، دستگاه قهوه جوش urns فقط تعدادی از گزینه‌های موجود برای سرو این نوع نوشیدنی گرم در کافی شاپ است.

دکانتور و ایرپات قهوه

قهوه اغلب در شیشه دکانتور دم می‌شود، اما دستگاه قهوه جوش کف استیل و ایرپات قهوه نیز وجود دارند. این در قیف جدا کننده برای دم قهوه وارد می‌شود تا برای مدت طولانی تری گرم باقی بماند. اینها گزینه‌های عالی برای تعبیه مکان‌های با هدف سرو شخصی است.  

تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ: 

بلندر اسموتی و فراپه

بلندر کم صدا در چک لیست تجهیزات مور نیاز کافی شاپ ضروری است. شما با بلندر می‌توانید آیس کافی با پایه اسپرسو، فراپه و ماکیاتو تهیه کنید. این بلندر قدرتمند است و طوری طراحی شده است تا کم ترین صدا را در فضا بخش کند.

این به خصوص برای محیط کافی شاپ که تازه ناسیس هستند یا فضا آنها محدود است، از اهمیت بالایی برخوردار است. در اکثر موراد فضای جداسازی زیادی بین آشپزخانه کافی شاپ و فضای مشتریان وجود ندارد.

توصیه این است که بلندر اسموتی و فراپه قدرتمند و سریع برای تهیه انواع فراپه را، در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ بگذارید. بلندر یا مخلوط کن این چنینی این اطمینان را می‌دهد که، همیشه نوشیدنی‌ها یکدست تهیه می‌شوند و طعم و مزه ضایع نمی‌شود. گزینه جایگزین بلندر اسموتی و یا فراپه دستگاه مخلوط کن، خرد کن یخ یا بلندر گرانیتا است. این دستگاه برای تهیه سریع انواع آیس کافی و نوشیدنی های یخ دار بسیار مناسب است.

دستگاه آیس تی و دیسپنسر اختصاصی آیس تی

از آیس تی های سنتی گرفته تا چای لیمویی بدون شکر تا دم نوش‌های سرد دیگر، آیس تی نوشیدنی کلاسیک است که مشتری‌های زیادی دارد. به خصوص در فصل تابستان تقاضا برای این نوع نوشیدنی بالا می‌رود.

با توجه به پلان کافی شاپ می‌توانید در چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ یک دستگاه مجزای آیس تی را یادداشت کنید، یا بسته به سایز کافی شاپ ممکن است در لیست خود دستگاه‌های ترکیبی و چای ساز قرار دهید. زمانی که چای تهیه شود گزینه های زیادی برای طعم دادن و میکس آن وجود دارد.

دیسپنسر آب جوش

بسیاری از دستگاه‌های قهوه ساز به ماشین تعبیه شده و آنها برای ارسال آب جوش مجهز هستند. اما با توجه به میزان تقاضا دیسپنسر آب جوش جداگانه ظرفیت آب جوش را در آشپزخانه کافی شاپ بالا می‌برد.

همین از به وجود آمدن ترافیک و افزایش مدت انتظار مشتری می‌کاهد. فرض کنید بخواهید چندین لیوان و ماگ را هم زمان با هم از پایه آب جوش، برای نوشیدنی های مختلف پر کنید.

جدا از آن از آب جوش برای تمیز کردن بسیاری از تجهیزات در فضای آشپزخانه کافی شاپ نیز استفاده می‌شود. فراهم بودن همیشگی آن، تعداد روتین های مورد نیاز برای تمیز کاری را به شدت کم می‌کند، در نتیجه بهره وری در محیط کافه بالا خواهد رفت.

تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ: لوازم پخت کافی شاپ

در کافی شاپ وعده‎های مفصل غذا سرو نمی‌شوند، اما این روزها معنای کافه هم تغییر کرده است. کافی شاپ فقط محلی برای برای نوشیدن انواع قهوه نیست.

یکی از استراتژی‌های مهم در طراحی کافی شاپ این است که شیرینی‌ و نان تازه را در خود محیط آشپزخانه کافی شاپ تهیه گردد. این در حالی است که آیتم‌های دیگری مثل صبحانه و نهارهای مختلف در منو کافی شاپ‌ها جای خود را باز کرده‌اند. در میان تجهیزات مورد نیاز کافی‌ شاپ و لوازمی که مورد نیاز تهیه انواع نان و کیک است، مهم ترین آنها آون آون کانوکشن کانتر تاپ است و آون های با سرعت آماده سازی بالا هستند.

با انتخاب این دو وسیله مهم از میان تجهیزات مور نیاز کافی شاپ، به سادگی می‌توانید تنوع را به منوی کافه خود بیاورید و مشتری‌ها را همیشه راضی نگاه دارید. با این توضیحات خرید آون کانوکشن کانتر تاپ و آون‌ها پر سرعت یکی از سرمایه گذاری‌ها خوب برای کار در این کسب و کار است. در نظر داشته باشید که این دو به هود نیاز دارند و جای آنها در طراحی آشپزخانه کافه باید ایجاد گردد.

یخچال و تجهیزات شست و شو کافی شاپ

یخچال دو در صنعتی یا یخچال فریز ریچ این

توصیه این است که با توجه به سایز و فضا کافه خرید یخچال فریز دو در صنعتی ( یخچال فرزیر ریچ- این) را در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ بگذارید. کاربرد مهم این یخچال برای ذخیره کرد شیر،  لوازم تزیین نوشیدنی‌ها و مواد اولیه اسموتی ها است.  

داخل یخچال فرزیر ریچ- این بخش مجزا برای نگهداری انواع مواد مایع تعبیه شده است. با توجه به درب این نوع یخچال فریز، کارکردن در فضای کافی شاپ آن هم با سرعت بسیار ساده خواهد بود.  

فریز زیر کانتری

 خرید یخچال فریزر بزرگ تر برای قسمت پشت آشپزخانه کافی شاپ اهمیت دارد، زیرا با توجه به حجم فروش، اقلام پر کاربرد در آن ذخیره خواهد شد. لازم است تا مواد اولیه‌ای که دائما از آن استفاده می‌شود دائما در یخچال گذاشته شوند. با توجه به این مسئله یخچال فریزر ریچ این که در بالا به آن اشاره شد در محیط آشپزخانه کافی شاپ نگهداری شود.

یکی از مزیت‌های عالی فریز زیر کانتری در نحوه جایگیری و دسترسی آن است. به سادگی می‌توان فریزی زیر کانتری را در زیر کانتر آماده سازی نوشیدنی‌ها جای داد. این حرکت را هنگام آماده سازی در کافه، به حداقل می‌رساند، و باریستا با سرعت بیشتری نوشیدنی را برای مشتری آماده می‌کند.

مطمئن شوید که فضای اطراف فریز زیر کانتری کافی وجود دارد و به آن فضا حاشیه ای اختصاص داده شده است،  و نصب آن به درستی انجام شده است. این در کارکرد درست این وسیله ضروری است.

میز آماده سازی انواع ساندویچ

اگر ساندویچ و سالاد در منو کافه قرار داده شده است، باید در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ واحد کوچکی برای آماده سازی انواع ساندویچ و سالاد در نظر بگیرید. میز آماده سازی برای این مورد کارکنان را در وضعیت ایده‌ال قرار می‌دهد و همه چیز به سرعت صورت می‌گیرد.

میز آماده سازی انواع ساندویچ معمولا از جنس تمام استیل است، که فضا آن باید با جریان کار در کافه کاملا منطبق باشد. این واحدها یک بخش ریل بالایی دارند که مواد اولیه ای مثل کاهو و پنیر و هر چیز دیگری که دائما از آنها استفاده می‌شوند را در دم دست نگاه میدارند تا میزان رفت و آمد به حداقل برسد.

در حالی که کابینت پایینی فضای ذخیره سازی بیشتری فراهم می‌کند، می‌توان به سادگی ریل بالا را از مواد مورد نیاز کاملا پر کرد. برد های برش به کارکنان کافی شاپ این ظرفیت درا می‌دهند که بدون مشکل هر چیزی که نیاز به خورد کردن دارند را بر روی میز آماده سازی انواع ساندویچ قسمت کنند. در کنار آن فضای کافی برای پیچیدن ساندویچ و آماده کردن سالاد هم فراهم است.

دستگاه یخ

یخ یکی از مهم‌ترین مواد اولیه برای تهیه انواع اسموتی، آیس کافی و هر نوع نوشیدنی سرد دیگری است. سرو سودا و آب هم با یخ است و تقریبا بیشترین آیتم‌ها منو با یخ آماده می‌شوند. بنابراین در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ دستگاه یخ ساز یکی از لوازم ضروری است.

دستگاه یخ ساز کافی شاپ باید قدرتمند باشد و در بازار هم تنوع بالایی دارند. با نگاهی به فضای کافی شاپ، می‌شود یکی از واحدهای دستگاه‌های یخ ساز زیر کانتری، یا دستگاه‌هایی با ظرفیت بیشتر ( مثلا  200 لیتر در روز) را برای راه اندازی کافی شاپ در نظر گرفت.

انتخاب شوکیس مناسب

اگر شیرینی، دنات، کروسانت و هر نوع دیگری نان و شیرینی‌ای در کافه تهیه و سرو شود، آنها باید در شوکیس‌های مخصوص قرار گیرند تا مشتری تنوع و تازگی آن را به چشم ببیند. لازم نیست تا مشتری فقط برای خرید خاصی یا وعده‌ای وارد محیط کافی شاپ شود. صرفا میل به یک میان وعده باید یکی از انگیزه‌های اصلی جذب مشتری باشد.

به همین دلیل شوکیس مناسب یکی از ابزارهای ماکتینگ در خود محیط کافی شاپ است. این فروش آنی این اقلام را در کافه بالا خواهد برد. کیس‌های بکری در همه سایز و شکل وجود دارند، به همراه قابلیت سرمایش و یا نوع معمولی، تنوع آنها بالا است.  برای انتخاب صحیح شوکیس کافی شاپ اول از همه اکثریت منو را در نظر بگیرید و بعد به سایز شرینی‌ها و کیک‌ها مختلف و قابلیت کشویی آن خوب فکر کنید.  

در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ شوکیسی را انتخاب کنید که انتقال همه چیز، و باز و بسته کردن درب‌های آن ساده باشد. از طرفی هرچه که در کافه می‌فروشید را به خوبی به مشتریان نشان دهد.

در لیست تهیزات مورد نیاز کافی شاپ، خوب است که شوکیس دو یا چند طبقه را هم در نظر داشته باشید. با آن می‌شود انواع را از یکدیگر جدا کرد و در عین حال تنوع را در محیط مشتریان به خوبی نشان داد.

سینک کوچک

سینک کوچک یا سینک زیر بار به صورت مستقیم زیر کانتر نصب می‌شود و همه چیز را برای باریستا و کارکنان ساده و سریع می‌کند. این یک فضای خوب و سریع برای شست و شوی ابزارهای پر کاربرد و بردهای کوچک است. جدا از آن دور ریز مواد مایع هم به سرعت از طریق این فضا ممکن می‌شود.

سینک کوچک در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ با برد خشک کن همراه است، که می‌شود از آن برای خشک کردن لوازم کوچک استفاده کرد. اگر فضایی برای جایگذاری سینک کوچک در نظر گرفته نشده است می‌توانید  به جای آن از بار اسپرسو استفاده کنید. که با پیچر خشک کن یا پارچ آب شوی همراه است. این بخه خوبی در افست سینک اصلی قرار می‌گیرد.

سینک ۳ بخشه

برای استفاده در بخش پشتی آشپزخانه، سینک 3 بخشه کاربردهای زیادی دارد. از آن می‌شود برای شستن، میکروب ضدایی ظروف و شستن میو‌ها مختلف استفاده کرد. عمق هر کاسه این سینک در مدل‌های مختلف متفاوت است به همین دلیل برای انتخاب دقیق لازم است تا نیاز سنجی دقیق داشته باشید. اکثر سینک‌های 3 وانه بدون جزییات خاص نصب لوله هستند و شما این ظرفیت را دارید تا آن را با توجه به نیاز فضا نصب کنید.

دستگاه شست و شوی ظروف  

بسته به حجم مشتریان کافی شاپ، سینک سه وانه ممکن است پاسخ گوی تمام نیازهای شست و شوی شما باشد. با این وجود، خرید دستگاه ظرف شور یکی از گزینه‎های موجود در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ است.

کاشین ظرف شوی زیر کانتری، واحدهای فشرده و کوچک هستند. ظرفیت شست و شوی این نوع ماشین‌ها ۳۵ قفسه از ظروف در هر ساعت است.

برای خیلی از کافی شاپ‌ها، ماشین ظرف شویی زیر کانتری پاسخگویی شست و شوی حجم ظرف مورد نیاز آنها است. اگر نیاز به سرعت بالاتری دارید، در لیست تجهیزات مورد نیاز  کافی شاپ ماشین ظرف شویی تک قفسه را قرار دهید. می‌توانید در مدت زمان کوتاه، ظروف استفاده شده را تمیز کنید.

لوازم قهوه و نوشیدنی در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ

تمپر اسپرسو

تمپر اسپرسو ابزار دستی کوچک برای فشرده کردن پودر قهوه در محفظه قبل از دم کردن اسپرسو است. در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ، تمپر یکی از ضروری ترین‌ها است.

دلیل این موضوع است که پودر قهوه باید به صورت یکدست در محفظه قرار گیرد تا اسپرسو در ایده‌آل ترین حالت دم شود. تمپر اسپرسو درجه یک از استیل درست شده است و دسته آن  برای حداکثر راحتی مدل شده است. مطمئن شوید که تمپر اسپرسو دقیقا با سایز محفظه پودر قهوه دستگاه اسپرسو هم اندازه است.

پارچ شیر

اگر می‌خواهید هم پای مشتریان امروزه پیش بروید لازم است تا هنر سرو لاته و کاپوچینوی درجه یک را در کافی شاپ خود برقرار کنید. برای این کار یک ابزار مهم در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ پارچ شیر فوم گرفته است. از آن برای ترکیب شیر با بخار آب جوشیده استفاده می‌شود تا شیر به فم تبدیل شود.

دسته پارچ شیر باید خوش دست باشد تا هنرمند لاته با ظرافت، هر فنجان را تزیین و سرو کند. با این هدف در لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ پارچ شیر تمام استیل با دستگیره خوش دست را قرار دهید، تا باریستا در کافه با نهایت راحتی بهترین شات‌های اسپرسو و نوشیدنی‌های دیگر را تهیه کند.

چک لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ - حبتور اینترنشنال

باکس استیل

باید در بخش‌های مختلف آشپزخانه کافی شاپ، باکس استیل جایگذاری شود تا سرریز هز مایعی را به آن منتقل کرد. باکس استیل محیط را تمیز نگاه می‌دارد و آماده سازی انواع نوشیدنی را سریع می‌کند.

تجهیزات شست و شوی مورد نیاز کافی شاپ در بخش قهوه

دستگاه صنعتی قهوه جوش باید هیشه پاکیزه باشد. برای این هدف برای اینکه ازتجمع لایه رسوبات  جلوگیری کنید باید روتین شست شو آن هم با لوازم اختصاصی در کافه داشته باشید. 

تجهیزات مورد نیاز شست شوی دستگاه اسپرسو

بهترین راه برای تمیز کردن دستگاه اسپرسو فلاش کردن آب جوش به همراه مواد شست و شو مخصوص آن است. این از انباشته شدن هر گونه مواد در لبه، محفظه پودر قهوه و بخش‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

توصیه این است که هفته‌ای یک بار بخش‌های مختلف از حمله پروفیلترها سایر قسمت‌ها را در ترکیب پاک کنده و آب بگذارید تا جرم زادایی شوند. در قسمت تجهیزات بخار دستگاه اسپرسو لازم است تا پاک کننده اختصاصی آن برای شسکت بافت شیر استفاده شود.

هیچ چیز مشتری رابیشتر از این  راضی نمی‌کند که به کافه‌ای بیاید و با منو کامل از انواع کاپوچینو، لاته، اسپرسو و نوشیدنی‌های لذیذ دیگر روبرو شود. با اضافه کردن قهوه‌های خاص انعطاف پذیری بالایی را برای مشتریان ممکن می‌کنید و به هم اندازه ظرفیت‌های کسب و کارتان را بالا خواهید برد.

تجهیزات مورد نیاز در کافی شاپ باید از موارد ضروری آغاز شود و سایر موارد مکمل آنها مثل انواع اکسسوری، فلیتر آب، کانتر قهوه، کیت نگهداری از دستگاه اسپرسو، وزنه ، قاشق اندازه گیری و ترمومتر، لوازم شست و شو، ظروف سرو اختصاصی و انواع قفسه اختصاصی قهوه و لیوان همراه شود. تجهیز کردن و چیدمان درست کافی شاپ همه چیز را در این فضا به حداکثر کارایی می‌رساند.

our projects

برخی از پروژه‌های ما

Services

خدمات حبتور